Announcement

Collapse
No announcement yet.

sennheiser minijack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sennheiser minijack

Hallo ben op zoek naar een mini-jack connector om aan een miniatuurmicrofoon vast te solderen zodat ik deze op een Sennheiser EW beltpack kan aansluiten.

Nu heeft sennheiser deze zelf: Maar ik vind €29,- wel erg duur voor een plugje.

Wil echter wel de "borg"schroefring maar niet de sennheiser prijs/kwaliteit. Kan hem alleen in de bax-shop niet zo vinden.. weet iemand raad?

Ik denk dat je dit bedoelt.
    Kijk even bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ en zoek op bestnr. 728872-89 of bestnr. 738858-89
    Zowel een mail als female met schroefkoppeling. Rond de 5 á 6 euro.
    Een link plakken is nogal moeilijk met bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.

c - o - n - r - a - d waar bax-shop staat (lezen zonder spaties en streepjes)

Een automatische aanpassing van de site zelf.
    Typisch dat ik de naam van een bedrijf niet kan invullen zonder dat dit automatisch veranderd wordt in bax-shop.nl/bax-shop.nl enz......enz......
    Last edited by Guest; Sunday-11-11-2012, 17:09.

Comment

van die webwinkel willen ze niets weten hier dus veranderen ze het automatisch zo maar.. ik heb daar ook wat rond zitten snuffelen maar ben daar in principe geen klant.
      Bij bax-shop wel, vind alleen een plugje van €29,- een beetje te en kan zelf niks vinden bij bax op de site.

Wellicht dat iemand anders hier bij bax wel een alternatief kent.. anders moet ik bij die ander toch maar klant worden

Comment

Maar zijn het wel de goede plugjes die je zoekt. Bij dat andere bedrijf.

Klein foutje in nummers.
        738872-89 female jack
        738858-89 male jack

Intikken bij zoeken op de site.
        Last edited by Guest; Sunday-11-11-2012, 20:29. Reason: nr correctie.

Comment

Het lijkt me logisch dat er op het forum (een verlengstuk van de Bax-shop.nl webshop) liever geen verwijzingen worden gedaan naar concurrerende websites...

Ik ga dit voor nu niet allemaal aanpassen omdat het een eenmalig iets is, maar je snapt natuurlijk wel dat ik het liever niet zie.

Comment

Wees maar niet ongerust Rick, ik had juist de intentie met dit topic een alternatief te vinden bij jullie omdat ik het nu eenmaal liever bij jullie haal! Ben alleen bang dat het hem niet gaat worden zo.. heb net nog eens een halfuur rondgekeken in de webshop maar kan geen alternatief vinden

Comment

Working...
            X