Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goedkope boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by larsholm View Post
    Ik heb zelf meerdere logitech-setjes gehad van de x- en de z-serie. Deze klonken allemaal erg fijn met een lekkere bas en een goed genoeg hoog. Ik ben persoonlijk dus wel een voorstander van logitech, en ik denk dat ze flink wat 'bang for the buck' geven!
    Was dit puur voor op de computer, of ook voor het draaien van muziek?

Comment

Originally posted by amadeus123 View Post
      Moeten hier verder nog extra kabels of dergerlijke aangekocht worden voor aansluiting op pc of dj paneel?
      Alle genoemde setjes (de behringer, m-audio, en de logitechs) zijn gewoon aan te sluiten met een RCA-RCA kabel. Deze zal dan vanuit je midi-controller bij de logitechs naar de subwoofer, en bij de monitoern naar een luidspreker gaan.

Comment

Originally posted by God is a dj View Post
        Als ik jou was zou ik eens gaan kijken naar de Logitech Z323, of de Logitech Z52

huh? producers zorgen er toch ook voor dat het geluid zo mooi mogelijk klinkt? hoe kan een pc setje dit dan NOG mooier laten klinken?
        Een pc speaker setje zal sommige frequenties boosten, waardoor het misschien mooier klinkt op die bepaalde boxen, maar zou je daarmee liedjes produceren, en je neemt het mee en speelt het af op een ander setje boxen, zullen die frequenties waarschijnlijk minder of zelfs niet geboost zijn. Dus zal je die frequenties ook te weinig horen, hele track verkloot. Als je studio monitors hebt, en het klinkt daarop goed, dan klinkt het overal goed.

Comment

RCA-RCA is dus dit:
          Procab CAB800 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage
          Last edited by hoimijnnaamis; Monday-12-11-2012, 22:32. Reason: verkeerde link

Comment

Originally posted by God is a dj View Post
            huh? producers zorgen er toch ook voor dat het geluid zo mooi mogelijk klinkt? hoe kan een pc setje dit dan NOG mooier laten klinken?
            Producers kunnen een mix alleen mooi laten klinken op alle setjes als ze een betrouwbaar referentiepunt hebben. Dus de monitoren die et geluid laten horen zoals het echt is.

EDIT: DJMa5treat was me voor.

Comment

Working...
            X