Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zijn inderdaad niet zomaar in de shop te vinden, maar als je ze zelf gaat bouwen kun je natuurlijk wel het resultaat posten op het forum. :)
    Ik denk dat je het beste je scherm even opmeet. Let wel, als je een 4 HE combicase neemt, heb je in feite 6 HE aan ruimte, omdat er 2 HE standaard wordt uitgespaard voor je mengpaneel.

Comment

Een vraagje over deze case. Er staat dat hij 6HE hoog is (dat komt overeen met ongeveer 26/27 cm) bij de beschrijvingen staat echter dat deze 38 cm hoog is.... is dat bij de afmetingen dan mischien de kist zelf als deze dicht is? en hoe hoog komt de mixer en dergelijke dan daadwerkelijk te zitten?

Comment

De kist is hoger, omdat hier alleen de buitenste maten worden gegeven. Ik twijfel echter wel wat aan de LxBxH-methode, want optisch lijkt het toch iets anders te zitten. Wellicht kun je even contact opnemen met Bax-shop, dat ze even een kistje uit de doos nemen en voor je opmeten, plus de effectieve hoogte. ;)

Ik heb zelf een 6 HE kist en kon hier prima mee op een normale tafel werken. Nu moet ik wel zeggen dat ik zelf 1.90m ben. Als je iets minder groot bent is het wellicht handiger een 4 HE case te nemen en bijvoorbeeld de PC apart in een case te bouwen die je op de grond zet/legt. Tenzij je je eigen meubel gaat bouwen en de kisten hier op gaat zetten, dan kun je hem zo hoog of laag nemen zoals je zelf wil.

Comment

Working...
        X