Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: 3 Dasspeldmicrofoons/headsets

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: 3 Dasspeldmicrofoons/headsets

Beste forumleden,

Ik moet 19 en 20 december op school de kerstmusical uitversterken, alleen kom ik helaas materiaal te kort.

Mijn vraag is nu of er iemand is in de buurt van Zwolle die op die data drie draadloze dasspeldmicrofoons/headsets ter beschikking heeft, en deze aan mij wil verhuren/uitlenen. Het budget is: 'zoveel als nodig is'. Het liefst zo weinig mogelijk.

Als iemand een verhuurbedrijf weer die dit in omstreken zwolle goedkoop verhuurt mag dit ook, zelf kan ik op internet namelijk niks vinden.

Mocht je nog vragen hebben die je hier niet wil plaatsen, dan kan je altijd een mailtje sturen naar: holmlrs@gmail.com. Of je kan mij even een privebericht sturen.

Groet en bij voorbaat dank,

Lars
    Last edited by larsholm; Wednesday-14-11-2012, 21:17.

Hoi,

Kan je helaas niet aan de 3 setjes helpen maar volg de discussie wel wat de keuze word. Ben namelijk voor een soort gelijk iets opzoek naar headsets.
    Vorige keer sennheiser freeports gebruikt, ik was tevreden over de zenders maar de kwaliteit van de (Proel) headsets was erg brak, kon geen monitor open zetten zonder dat die dingen feedback gaven.

Kortom, wil je discussie niet verstoren maar hoor graag wat het word en of je tevreden bent ermee!

Comment

Kijk eens bij wat plaatselijke verhuurbedrijven:
      Sennheiser ew setjes zullen vast wel voldoen, ontvangers uit een hogere reeks of zoals shure pgx / slx of audiotechnica ook.
      Met een headsetje van sennheiser of dpa zit je eigenlijk altijd wel goed.

Comment

Het bedrijf waar ik voor werk heeft wel een zenderrack met 4 headsetjes. Het is een shure SLX rack met audiotechnica headsetjes. Goedkoop zal het waarschijnlijk niet zijn maar daar ga ik niet over. Als je interesse hebt moet je het even zeggen dan zal ik je de contactgegevens geven.

Comment

Ik zou met Soundcheck bellen.
          Voor zover ik weet hebben ze prima spullen daar. ;)

Comment

Hartelijk dank voor alle reacties. Ik heb zojuist te horen gekregen dat er eerst binnen onze scholen-gemeenschap nog even gezocht gaat worden, en als dat niet lukt kan ik bij een verhuurbedrijf in een stadje vlakbij zwolle voor een zeer scherp tarief twee dagen drie Sennheiser EW300G3 zender/ontvangers en drie Audac Headsets huren.

Comment

Working...
            X