Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer C-2 condensator microfoons.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer C-2 condensator microfoons.

Hallo allemaal,

Naast mijn eigen activiteiten op zanggebied wordt ik binnenkort ook muzikaal leider en geluidsman van een amusementskoor van ongeveer 30 personen. Hiervoor heb ik ook microfoons nodig om voor het koor te plaatsen. Ik dacht daarbij zelf aan de Behringer C-2 condensator microfoons. Iemand ervaring hiermee? Ik verneem het graag.

Het is een leuke microfoon voor het geld heb zelf 18 sets in de verhuur
    werkt goed om een koor uit versterken maar ook prima geschickt voor spraak etc.
    Wij gebruiken ze vaak bij afschiedsmusicals maar ook kerkoor uitvoeringen

Comment

Bedankt voor je reactie, heb ik voor de 30 personen genoeg aan 1 setje, of kan ik beter 2 setjes aanschaffen?

Comment

ik zou er zelfs drie setjes van maken maar met twee setjes kan het ook wel

Comment

Thanks, ik neem je advies in overweging. :)

Comment

bedenk dat je voor een koor ook direct micing nodig hebt, daarvoor vindt ik de C2 niet zo geschikt

Comment

ik ben het geldeeltelijk ook wel met marc eens maar voor de prijs kwaliteit verhouding krijg je vindt ik een prima mic. die ook wel geschikt is voor kooren echter allewaar naar zijn geld

Comment

Iedereen bedankt voor de tips, ik ga eerst 2 setjes aanschaffen, voor het eerste optreden hebben we toch veel repetities, ook in een grote zaal. Ik heb dus tijd genoeg om het een en ander uit te proberen, als er meer nodig is dan komt dat er wel bij.
                Nogmaals, bedankt voor jullie reacties! :)

Comment

Working...
                X