Goedenavond,
Ik ben begonnen met het draaien van wat plaatjes van het genre house en techno. Ook ben ik begonnen met het mixen en in de toekomst produceren van nummers.
Momenteel sta ik nog in de kinderschoenen en ben ik op zoek naar goede studio monitoren.
Ik gebruik een bose ae2 als koptelefoon en een reloop digital jockey interface controller als paneel.
Ik heb nog geen groot budget aangezien alles nog in de kinderschoenen staat.
Budget is maximaal 300, maar wil eigenlijk 200 max uitgeven.
Wat ik zelf heb gevonden is
Reloop adm-5 (soort bij soort dacht ik?)
M-audio BX5 D2
Nog meer vergelijkbare monitoren?
De studio monitoren zullen ook af en toe gebruikt worden voor huiskamer feestjes. Ik heb een keer de M-audio BX8 geleend en die voldeden prima voor de housewarming van 90 man en daar was ik meer dan tevreden over. De ruimte zou max 30m2 zijn.
Waar moet ik opletten, denk hierbij aan de specs etc.
Alvast bedankt voor de hulp en info!
Groetjes
Ik ben begonnen met het draaien van wat plaatjes van het genre house en techno. Ook ben ik begonnen met het mixen en in de toekomst produceren van nummers.
Momenteel sta ik nog in de kinderschoenen en ben ik op zoek naar goede studio monitoren.
Ik gebruik een bose ae2 als koptelefoon en een reloop digital jockey interface controller als paneel.
Ik heb nog geen groot budget aangezien alles nog in de kinderschoenen staat.
Budget is maximaal 300, maar wil eigenlijk 200 max uitgeven.
Wat ik zelf heb gevonden is
Reloop adm-5 (soort bij soort dacht ik?)
M-audio BX5 D2
Nog meer vergelijkbare monitoren?
De studio monitoren zullen ook af en toe gebruikt worden voor huiskamer feestjes. Ik heb een keer de M-audio BX8 geleend en die voldeden prima voor de housewarming van 90 man en daar was ik meer dan tevreden over. De ruimte zou max 30m2 zijn.
Waar moet ik opletten, denk hierbij aan de specs etc.
Alvast bedankt voor de hulp en info!
Groetjes
Comment