Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe koptelefoon

ik ben op zoek naar een koptelefoon (on ear) met een diepe en harde bass die een beetje boven de andere tonen uitkomt. ook moet hij er mooi uitzien (ik vind het design van beats wel mooi, maar ik wil geen beats want dat is overpriced). ook moet hij lekker comfortabel zitten en hij moet rond de 100 euro of lager kosten
    ik luister vooral rap en hardstyle en ik wil daarbij een goede bass horen
    ik dacht zelf aan de pioneer se mj751 of de pioneer hdj500
    ik luister meestal ongeveer een half uur, dan even af enz..
    alvast bedankt

antwoord pls

Comment

Rustig maar. Je post staat er 5 uurtjes en je verwacht al meteen hulp. Dan kan je beter naar Bax winkel gaan. Daar weet ik zeker dat wanneer ze open zijn ze je binnen een 5 uur echt welwat advies gegeven zullen hebben. Hier zit je op het forum. Veel mensen willen je vast graag helpen maar staan niet dag en nacht meteen voor je klaar. Hou daar dus even rekening mee.

Dan nog een ding pls? Was er een plotseling tekort aan letters?

Als het echt zo belangrijk is had je ook de zoekfunctie kunnen gebruiken op het forum. Had je zelf al erg veel kunnen inlezen in de info die je zoekt. Ook de hoofdtelefoon zelf heeft al meerdere reviews op de site.

Eind oordeel is hier echter toch telkens het zelfde. Ga zelf luisteren en vergelijken. Wat ik fijn vind vind een ander minder.

Comment

oke maar welke koptelefoon is het beste voor mij want ik kan ze niet testen want ik heb geen bax shop in de buurt
        Last edited by bob13579; Friday-23-11-2012, 19:20.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          Eind oordeel is hier echter toch telkens het zelfde. Ga zelf luisteren en vergelijken. Wat ik fijn vind vind een ander minder.
          Dus nogmaals ga zelf luisteren!

Het is heel erg moeilijk om voor iemand anders een hoofdtelefoon uit te gaan zoeken. Zie het maar net als schoenen. Het is ook erg moeilijk om voor iemand anders schoenen uit te zoeken. Dan komt er ook meer bij kijken van dit is een schoen en dat kost hij.

Wat de ene mooi vind vind de andere vreselijk. Wat de ene fijn vind zitten vind de andere vreselijk.

Comment

In deze prijsklasse is de HDJ-500 een populaire hoofdtelefoon die door veel DJ's gebruikt wordt. Of hij ook aan jouw verwachtingen voldoet zul je pas weten als je hem daadwerkelijk op je hoofd hebt. Je weet in ieder geval al dat je een on-ear hoofdtelefoon wilt dus dan vallen er al wat opties af. De HDJ-500 is dan een van de opties die je hebt.

De SE-MJ751 is minder geschikt voor DJ-werkzaamheden en is meer voor multimedia-gebruik bedoeld.

Comment

Wat Rick zegt inderdaad de ene is erg tevreden met Pioneer en de andere walgt er van.
              Een koptelefoon is een persoonlijk iets het draait om de juiste klank, hij moet goed aanvoelen en lekker zitten.

Er zijn ook andere winkels waar je ze kan testen, daarna weet je precies welke je kan gaan bestellen.

Comment

Working...
              X