Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke speakers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke speakers?

Hallo.
    Ik ben al een tijdje aan het draaien. Nu wil ik over een tijd kleine feestjes geven.
    Ik heb hiervoor speakers(liefst actief) nodig tot ongeveer 50 man. Kunnen jullie mij wat speakers aanraden? Mijn budget ligt rond de 450 euro. Of is dat te weinig voor redelijke speakers? Later wil ik er ook nog een subwoofer bij kopen.
    Alvast bedankt.

Met dit budget zou mijn 1 keus al gauw bij de Behriger B212D liggen.
    Kunnen hard zat voor 50 man, en klinken aardig netjes voor het geld, en versterker zit er al in dus dat heb je ook niet nodig.

Hier kan je later 2 B1800D onderschuiven en klaar is kees ;-)

Comment

bedankt voor je reactie. de speakers zien er goed uit. alleen is 1 subwoofer niet genoeg?
      de Behringer B1500D lijkt me ook wel goed.

Comment

Ja, 1 sub kan uiteraard ook.

Je zou dan later, mocht je weer willen uitbreiden, en 2e erbij kopen voor nog meer geluid!

B1500D kan natuurlijk ook, deze heeft een ietsje kleinere spl dan de 1800d ( in praktijk is dat te verwaarlozen ). Maar die 70 euro zou het opzich wel waart kunnen zijn?

Comment

ja dat wel. ik ga eerst wat meer informatie opzoeken over de speakers, en wat reviews lezen enzo en dan kijk ik wel verder naar de subwoofer. bedankt voor de reactie.

Comment

Ik weet niet waar je woont. Maar mocht het in de buurt zijn van zeeland zou je altijd eens wat kunnen luisteren in de bax shop showroom;-)

Comment

nee dat is te ver weg. maar ik heb heel veel goede reacties gelezen dus het zal vast goed geluid zijn.

Comment

Daar zou ik niet blindelings vanuit gaan hoor. Klopt ze geven een goed geluid voor het geld, maar dat is mijn mening. Misschien vind jij het simpelweg ruk klinken!

Misschien woont er iemand bij je in de buurt die deze ook heeft? Of een andere showroom?

Comment

ja dat is wel waar. ik heb ook al gekeken voor een andere showroom.
                  ik ga wel een keer naar een winkel toe om te luisteren.

Comment

een sub-top setje misschien? ik heb zelf de omnitronic as 470. 50 man lukt makkelijk. :)

Comment

is het slim om door te sparen voor een Mackie TH-12A?

Comment

Kan, maar ik vind die niet zo geweldig. Gaan ook niet zo bijzonder hard.

Spaar dan liever nóg wat door richting de db technologies cromo 12!

Comment

nee dat word dan iets te duur.

Comment

en de cromo 10?
                            of kan je dan beter de behringer nemen?

Comment

Working...
                            X