Hallo forumleden.
Ik ben sinds een tijdje als dj aan de slag, vooral op privéfeestjes.
Meestal zijn dat feestjes voor ongeveer een 100tal mensen.
Aangezien de vraag steeds groter wordt zou ik mijn geluidsinstallatie wat zwaarder willen maken.
Graag zou ik een geluidsinstallatie willen aankopen waarbij ik mooi en zuiver geluid kan aanbieden aan een 250 personen.
Kunnen jullie mij de ideale speakers(combinatie) aanraden?
Mijn budget ligt rond de 1500 euro.
Of is dat te weinig voor een goed speakersset?
Ik had al enkele setjes uitgedocterd zoals bv:
optie 1) 2 x Mackie SRM450V2 actieve 2-weg luidsprekers + een behringer eurolux B1800D-pro actieve subwoofer.
optie 2) 2 x DAP X-12 12 inch full range speaker + 1 x DAP X-15B 15 inch subwoofer + 1 x DAP Palladium P-1600 Vintage versterker.
optie 3) 2 x DAP Audio RX-15A actieve 15 inch luidspreker + 1 x DAP Audio RX-18BA actieve 18 inch subwoofer.
Zijn er mensen die kennis hebben van bovenstaande produkten of mensen die andere suggesties hebben.
Alvast bedankt.
ps Ik opteer momenteel voor optie 1.
Ik ben sinds een tijdje als dj aan de slag, vooral op privéfeestjes.
Meestal zijn dat feestjes voor ongeveer een 100tal mensen.
Aangezien de vraag steeds groter wordt zou ik mijn geluidsinstallatie wat zwaarder willen maken.
Graag zou ik een geluidsinstallatie willen aankopen waarbij ik mooi en zuiver geluid kan aanbieden aan een 250 personen.
Kunnen jullie mij de ideale speakers(combinatie) aanraden?
Mijn budget ligt rond de 1500 euro.
Of is dat te weinig voor een goed speakersset?
Ik had al enkele setjes uitgedocterd zoals bv:
optie 1) 2 x Mackie SRM450V2 actieve 2-weg luidsprekers + een behringer eurolux B1800D-pro actieve subwoofer.
optie 2) 2 x DAP X-12 12 inch full range speaker + 1 x DAP X-15B 15 inch subwoofer + 1 x DAP Palladium P-1600 Vintage versterker.
optie 3) 2 x DAP Audio RX-15A actieve 15 inch luidspreker + 1 x DAP Audio RX-18BA actieve 18 inch subwoofer.
Zijn er mensen die kennis hebben van bovenstaande produkten of mensen die andere suggesties hebben.
Alvast bedankt.
ps Ik opteer momenteel voor optie 1.
Comment