Announcement

Collapse
No announcement yet.

versterker?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• versterker?

wat zou een goede versterker zijn voor 2 dap mc-10 boxen? ik zoek naar een versterker onder de €150,-

b.v.d. wessel

Onder de 150 zal je niet veel krijgen, behalve skytec. Wat ik zou doen is doorsparen voor de DAP Audio Palladium P-400, of de Behringer Europower EPQ450 .

Mocht het toch niet meer zijn dan 150 euro, dan kan je eens kijken naar de American Audio VLP 300 . Deze schijnt voor het geld het ook goed te doen.

Comment

ik heb opzich niet zo heel veel nodig, en ik had van iemand gehoord dat skytec toch ook best wel werkt..

Comment

Jup, het zal best werken. Maar daar houdt het waarschijnlijk ook mee op... ;)

Comment

wat is dan het verschil in geluid, ten opzichte van al die andere duurdere?

Comment

De andere zijn betrouwbaarder

Comment

Met de speakers die je hebt zal je het aan het geluid niet of nauwelijks horen. Niet gemeen bedoeld maar het zijn geen wereld speakers.

Wil je er wat langer mee doen dan neem je bijvoorbeeld de palladium. Oer degelijke niet dure versterkers. Voor het geld vind je niets degelijkers.

Heb je zoiets van hmmm het zal wel. Neem een skytec. Kost niet veel en er zit toch een jaar garantie op. Dus een jaartje ben je weer verzekerd van een amp.

Comment

Het verschil met duurdere ?

Die hebben vaak meer vermogen, klinken beter, zijn beter gebouwd, gaan langer mee etc...

Comment

Working...
                X