Announcement

Collapse
No announcement yet.

behringer epq2000 probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• behringer epq2000 probleem

ik heb een behringer epq2000 gekocht nu beviel de me altijd heel goed zoveel vermogen heeft die.
    tot afgelopen zaterdag had k een feest en toen stond die aan en opeens gingen me subs uit?

nu gaat staat de versterker nog steeds aan en de ventilator draait gewoon en de limit lampjes branden maar meer doet die helemaal niet.

weet iemand misschien wat dit is?

Mogelijk overbelast, maar in ieder geval defect.

Indien nog garantie, graag volgens de volgende retourprocedure terugsturen, voor de meest vlotte verwerking:

Garantieprocedure Behringer en Bugera producten

Comment

Ik heb nog garantie op dit product inderdaad.
      Zou dit onder de garantie vallen en wat raar is dat k de limit altijd aan heb staat om overbelasting tegen te gaan.

Met vriendelijke groet

Maikel blokhuis

Comment

limit altijd aan heb staat om overbelasting tegen te gaan
        Wat bedoel je daar precies mee?

Comment

Der zit een limit op de versterker zodat die afslaat als je hem overbelast als je begrijpt wat ik bedoel...

Weet u ook Miss of dit garantie is?

Met vriendelijke groet.

Comment

Ah, op zo'n manier.

Tja, ik kan op afstand niets zeggen omdat ik niet weet waar het defect aan ligt. Dat zal Behringer echt zelf moeten nagaan door het ding in Kiddeminster open te schroeven. Ik vermoed wel dat het onder garantie gerepareerd zal worden, of dat je een nieuwe krijgt.

Comment

Beste Rick,

Wil je bedanken voor deze informatie k ga hem retoursturen en we gaan zien wat gaat gebeuren.

Met vriendelijke groet,

Maikel blokhuis.

Comment

Working...
              X