Announcement

Collapse
No announcement yet.

HK Audio Soundhouse Two actieve luidsprekerset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HK Audio Soundhouse Two actieve luidsprekerset

Hallo,

Ik zit er over na te denken om de HK Audio Soundhouse Two actieve luidsprekerset aan te schaffen. Maar dan heb ik ook bekabeling nodig. Ik vind nergens de achterkant en de bekabeling moet ik kunnen insteken op mijn mengpaneel (Hercules RMX 1) en later op mijn pioneer (Pioneer 350 Pack Wit). Wie o wie kan/wil mij helpen?

Ik denk dat je een voorversterker nodig hebt voor de hercules.
    Of een extra mengpaneel.

Comment

En welke voorversterker is het meest geschikt voor een Hercules RMX of Reloop digital jockey interface edition 2

Comment

Hier kun je gewoon xlr - tulp kabels voor gebruiken. Eventueel kun je ook een di box gebruiken om alles gebalanceerd te houden. Dan heb je xlr - xlr en tulp - tulp kabels nodig. Al zijn die laatste kabels erg afhankelijk van de di box die je koopt.

Comment

Ik zou niet weten waarom je nog een voorversterker zou moeten hebben om dit setje aan te kunnen sturen. Je hebt gewoon een line out op je rmx, Deze gaat naar je subje toe en klaar.

Enig nadeel is wel dat het een line out is in de vorm van rca. Dus niet geballanceerd. Hierdoor kan je wat sneller storingen hebben op je speakers. Hoeft niet maar kan wel. Ook een djm 350 is helaas alleen uitgevoerd met een rca uitgang.

Wat je dan dus nodig hebt is niets meer dan een verloop kabeltje van 2x rca naar 2x xlr male.

Comment

@ronennieshow: bedankt

Comment

Nog een vraagje: Omdat we met zn tweeën zijn hebben we dus 2 koptelefoons nodig of maar 1? En ik heb 1 harde schijf kan ik die dmv splitter aansluiten op beide cd-spelers?

Comment

Je hebt eigenlijk niet 2 hoofdtelefoons nodig. Er kan eigenlijk toch maar met 1 iemand tegelijk gedraaid worden. Met zijn 2e de plaat inmixen word het wel erg ingewikkeld.

Ook een hardeschijf splitsen naar 2 is niet echt een optie. Eigenlijk niet mogelijk zeg maar. Maar als ik me niet vergis hangt er toch maar 1 pc / laptop tegelijk aan je rmx.

Comment

Die rmx gaat weg en komt die pioneer voor dus 2 cd splers maar dan draai ik met harde schijf en moet ik dan 2 harde schijven aanschaffen of kan ik die schijf op beide cdspelers aansluiten?

Comment

Daar heb je 2 harddisks voor nodig, een cdj 350 kan geen harddisk delen.

Comment

Ok, dan moet dat maar

Comment

Deze goed: http://www.bax-shop.nl/externe-harde...t-details.html

Comment

Is een verloopkabel van 2x XLR male - 2x RCA van 3m lang genoeg of moeten we nog bij pakken (dus los XLR male)

Comment

Als eerste,

Je post nu een 3 berichten achter elkaar zonder dat er iemand iets gepost heeft. Zou dus erg fijn zijn als je even na denkt voor je iets plaatst en als je iets vergeten bent dit gewoon alsnog erbij zet door het bericht te bewerken ( kan tot een dag na plaatsen ) dan is het allemaal wat minder vervelend om te lezen. Dus niet erg voor een keer kan gebeuren maar denk hier een volgende keer even over na.

Dan het informatieve deel.

Ja dit kan met een 3 meter kabel. Het is maar hoever je ze van je af wil gaan zetten. Als je ze verder weg zet heb je natuurlijk wel meer kabel nodig.

Comment

En hoe kan ik dan mijn woofer aansluiten? Of wordt die niet veel gebruikt?

Comment

Working...
                              X