Announcement

Collapse
No announcement yet.

skytec

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• skytec

hoi,
    ik heb een vraagje over deze subwoofer
    skytec SMWA15

• Grote 15" subwoofer
    • Ingebouwd actief low-pass filter
    • Ingebouwde versterker
    • Diepe resonantie vrije basweergave
    • Fase instelbaar (0° - 180°)
    • Metalen handgrepen en hoekstukken
    • Tophat in bovenpaneel
    • Vermogen Max: 600 Watt
    • Vermogen RMS: 150 Watt
    • Woofer 15 inch (38cm)
    • Frequentiebereik: 45~250Hz
    • Signaal/Ruis verhouding: >80dB
    • SPL max(1m): 115dB
    • Connector: XLR
    • Tophat
    • Afmetingen: 380x 480 x 5700mm
    • Gewicht: 19kg

zou dit mischien een fatsoenlijk iets zijn voor kleine feestjes of is het echt helemaal niks?

gr

Skytec is echt een budget merk en dus zou ik er geen feesten mee gaan draaien. Licht er aan wat je budget is, maar je zou kunnen kijken naar de Behinger subjes.

En welke topjes heb je?

Bertrik

Comment

ja tuurlijk is dat mooier maar ook bijna 3 x zo duur,
      maar ik heb zelf ook budget speakers 2 x gemsound tr 300
      leek me leuk om met oud en nieuw naar buiten te zetten
      dus als ik die erbij aan zou sluiten zou het dan echt beter worden of niet?

Comment

Er komt geluid vanaf, maar daar houd het dan ook op.. ;)

Er zijn genoeg beginnende dj's die met skytech draaien, en dat werkt prima, als je maar niet teveel verwacht. Dus als antwoord op je vraag: Ja het zal een extra aanvulling zijn op je topjes, zolang je maar niet teveel verwacht.

Comment

ja op topjes maar die gemsound tr 300 is ook 2 x 15 inch per speaker he

Comment

Dan is de meerwaarde van de skytech sub minimaal. Dan kan je beter een 18" sub nemen... En die SMWA18 zal dan niet genoeg power leveren...

Comment

ja maar dan heb ik nog wat ik heb voor die gemsound tr 300 maar een versterker van 2 x 150 watt rms, ik weet het het is niet veel maar het hoeft ook niet voor veel mensen dus
              die skytec sub is active en ook 150 watt rms dus als je het dan zo bekijkt zou het wel wat helpen denk ik dan of niet?

Comment

Als je er al een sub onder gaat zetten, zou ik een 18" doen, aangezien je "toppen" ook al 2x 15" zijn.

De skytech kan dan del 150 watt leveren, maar het rendement ligt (zeer waarschijnlijk) een stuk lager dan je fullrange kasten, hierdoor heeft de sub meer vermogen nodig om lawaai te maken. Het aantal watts zegt dus vrij weinig....

Ik denk dat je beter door kan sparen voor bijvoorbeeld de Devine sub 118A of de behringer B1800D...

Comment

ja maar je moet er even van uitgaan dat die speakers allebij 150 watt rms stuk krijgen meer niet en als je op dat moment die 150 watt rms skytec erbij aan zou doen zou je het tog wel horen?

Comment

Je moet het verhaal van meer "watts = Meer volume" uit je hoofd zetten... Het is natuurlijk wel gerelateerd, maar er zijn bij wijze van spreken kasten van 150 watt die harder gaan dan een andere kast van 500 watt.

Als je al een sub wil, neem dan 18 inch, omdat je topkasten al twee keer 15" zijn. Aangezien je niet langer door wil sparen, kan je de SMWA18 van skytec proberen. Maar ik heb er mijn twijfels over icm jouw toppen.

Het beste lijkt mij doorsparen voor een 18" sub, of investeren in een krachtigere versterker.

Comment

oke bedankt voor de info

Comment

Working...
                      X