Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe In-Ears

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe In-Ears

Hallo,

Ik zou graag een degelijke set in-ears willen kopen die ik kan dragen met het kabeltje achter mijn oren.
    Maar deze zouden toch veel bass mogen hebben omdat ik vooral dance,house,.... muziek luister :music:.

Na wat rond kijken kwam ik bij deze uit : Shure SE315 .

Maar is dit dan een goede keuze voor mij en hebben deze een goede bass ?

Of zijn er betere alternatieven ?
    ik wil wel niet duurder gaan dan 160 euro.

Groetjes
    Yannick

Dikke bassdreunen uit in-ears is sowieso al lastig, ook in deze prijsklasse. Bedenk daarnaast goed dat de SE3 en -5 serie van Shure voornamelijk gebruikt worden voor in-ear toepassingen in de muziekwereld. Daar is een gedetailleerde en heldere klank stukken belangrijker dan een diepe bass.

De Pioneer SE-CLX9 zou je ook nog kunnen overwegen. Heeft verschillende eindstukjes voor een betere afsluiting. Een betere afsluiting betekent minder wegglippende lucht, waardoor er meer bassdruk in je gehoorgang kan worden opgebouwd.

Optioneel zou je nog kunnen kijken naar Monster producten die in die prijsrange zitten, hebben ook vaak een behoorlijke bassweergave, maar over het geluid zelf zijn de meningen meestal verdeeld.

Comment

Alvast bedankt voor je reactie :)

Zouden deze ook goed zijn : http://www.bax-shop.nl/oordopjes/mon...t-details.html ? Of beter dan de shure ?

Of zou je eerder andere merken/types aanbevelen ?

En het fijnste vind ik als ik de kabeltjes achter mijn oren kan dragen.

Comment

Wat iemand als 'goed' bestempelt is strikt persoonlijk en kun je dus eigenlijk nooit objectief bekijken.

Het punt is vooral dat de Monster producten vooral lifestyle producten zijn. Dat wil zeggen een flashy en trendy uiterlijk, een wat gekleurde klank en gericht op de consument.

De Shure producten zijn vooral producten voor de professionele audiowereld. Dat wil zeggen een strak maar neutraal uiterlijk, een heldere, maar neutrale klank zonder bepaalde klanken te benadrukken en is gericht op muzikanten, artiesten en muziekliefhebbers.

Zo hebben beide kandidaten dus hun eigen specifieke kenmerken en op basis van wat jij belangrijk vindt zul je dus de keuze moeten maken. ;) Verder heb je in dit prijssegment veel producten met een remote voor iOS producten zoals een iPhone, maar de vraag is of je hier veel waarde aan hecht.

Comment

euhm het uiterlijk maakt me eigenlijk niet echt iets uit :)
          en ik heb nog altijd eerder de drang naar de shure te gaan omdat deze me degelijker lijken dan de monster. Alleen hoop ik dat er een mooie bas uitkomt, deze moet niet extreem zijn maar er moet toch een mooie bas weergave in zitten. En toch ook mooi geluid leveren.

Dus zouden jullie me de shure dan aanraden of de monster ? want ik kan echt niet kiezen :(
          Last edited by yannickjee; Thursday-10-01-2013, 18:10.

Comment

"Een mooi geluid. Een mooie bass." Uitspraken waar je van anderen niet zo veel aan hebt. Wat je zelf mooi vind, kan een ander weer totale herrie vinden. Dus, tip van de dag. Ga naar Bax, ga alles vergelijken, en koop datgene wat voor jou het mooiste klinkt. Natuurgetrouwheid, dat kan je meten. Mooiheid, nee dat kan je niet meten.

Comment

Persoonlijk ben ik een fan van de Shure SE315. Klinken erg goed en zitten comfortabel in m'n oor. Ze gaan ook verschrikkelijk hard, dus kijk uit wat je met de volumeknop doet :p

Comment

Ik heb zelf de Bose MIE2I en die klinken heel goed. Nu hoor ik ergens werweg iedereen alweer van alles over Bose roepen, nu ben ik zelf ook geen megafan van het merk.
                Even over de doppen dan maar, Naar mijn idee heel goed geluid voor het geld, strakke bas en helder hoog! Pasvorm kan een beetje afschrikken aan het begin maar dat is gewoon wennen. Als je niet zo veel waarde hecht aan de iPhone knoppen in het snoer kun je ook voor de IE2 gaan, gelijk aan de andere maar zonder de afstandsbediening (en goedkoper).

Comment

Dit is heel erg simpel. Beats by dre in ears.
                  Die dingen geven veel laag, heel veel.

Comment

Working...
                  X