Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp Qua Oortjes en Speakers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp Qua Oortjes en Speakers.

Hallo mensen,

ik heb hulp nodig met me speakers en me oortjes.

Ik heb 6/7 in-plug(deze 6/7 zijn voor speakers enz.) dingen in me pc(eentje weet ik niet zeker), maar ik weet niet welke voor welke is? Ik weet zelf wel dat de het groene gaatje(''front'') voor me speaker is, alleen weet ik niet welke ik voor me oortjes moet gebruiken... Ik gebruik Virtual DJ en heb deze zo ingesteld op oortjes en speakers.

Overige 5 in-plug gaatjes die ik heb:
    Zwart:Rear Speaker
    Oranje: C T R Bass
    Licht blauw: Line In
    Grijs: Side Speaker
    Roze: Mic In

Graag zo ik hier wat info over willen hebben.
    Vragen mogen ook altijd als je niet snapt wat ik bedoel!

Alvast Bedankt!!!

PS. hoe kan ik instellen dat Virtual DJ helemaal zelf gaat mixen, dus dat ik gewoon beneden feestje kan houden en dat Virtual DJ helemaal zelf muziek mixt?
    Last edited by Tralalala; Thursday-25-06-2009, 18:19.

Originally posted by Tralalala View Post
    Hallo mensen,
    PS. hoe kan ik instellen dat Virtual DJ helemaal zelf gaat mixen, dus dat ik gewoon beneden feestje kan houden en dat Virtual DJ helemaal zelf muziek mixt?
    Onderin rechts in het beeld (niet helemaal onderin;)) zie je "playlist" staan.
    Als je daar met je muis overheen gaat komt er een veld naar binnen schuiven
    (Zet wel even het slotje links onderin het veldje aan zodat het veld niet verdwijnt) zet hier je nummers in en vink het tekentje boven het plusje aan,
    en klaar is kees.

Als je op het plusje klikt kan je bij "automix type" & "automix length" het een en ander veranderen ( hoeft denk ik niet uit te leggen wat je daar kan veranderen:shock: )

Succes

Comment

Bedankt!

Comment

weet echt niemand een antwoord op mijn eerste vraag... jammer, maar ik hoop dat jullie je best hebben gedaan! Alvast bedankt!!!

van mij mag er een slotje op!

Comment

Ik laat hem toch open, wellicht komt er in de toekomst iemand met een soortgelijke vraag.

Comment

ok

Comment

Working...
            X