Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan de traktor kotrol s4 gebruikers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En wat duurt dan minder 20 milliseconden?

Comment

@Hierboven,

Lees mijn post nog een keer. Het signaal dat van punt A (zender) naar punt B (ontvanger) moet.

Comment

Net ook ondervonden dat als de knop brows aanligt je geen track kan starten met de play op de controller zelf, met de play in traktor kan je de track dan wel starten, heel vreemd.
        Als ik de track wil starten met de play op de controller dan moet ik eerst de brows knop uitzetten.
        Last edited by Mol; Monday-21-01-2013, 18:54.

Comment

1. En welke eenheid hoort dan achter het cijfer van de latency? ook ms of iets anders?

2.Bij ableton live zitten 2 soorten latency: output latency en overall latency. Wat heeft de sample-rate met de output latency te maken? want om de output latency te verlagen, moet ik ook de sample-rate verlagen. En om de overall latency te verlagen moet je de driver error Compensation verlagen of zo iets... Weet iemand dit uit te leggen? (ik ben een heel benieuwde beginnende producer, vandaar al deze vragen ;-) )
          Last edited by yannvdk; Monday-21-01-2013, 19:39.

Comment

/Offtopic modus aan.

@Yannvdk, open hiervoor een nieuw topic en post daarin al en dan ook echt al je vragen in de eerste post. Mol heeft dit topic aangemaakt voor 2 vragen over S4. Ik kan mij voorstellen dat dit topic een beetje omgebogen kan worden naar tips en weetjes over de S4. Echter blijft de S4 een midi controller die voornamelijk bedoelt is voor plaatjes draaien en eventueel live sampling.

/Offtopic modus uit.

@Mol, het klopt, ik heb het zelf ook vrij snel ervaren dat je met de browse knop aan de play knop zo vaak kan indrukken als je wilt. Echter haal je 0,0% resultaat haha!

Wellicht een idee voor een volgende update voor Traktor?
            Overigens ook een vraag aan Mol: Zijn er op Bax forum al S2 of S4 topics die in het geheel alles wat met het product te maken heeft dekken in 1 topic? Indien niet, dan stel ik voor om of dit, of een geheel nieuw topic daarover te maken ;).

Comment

topic aangemaakt :D

Comment

Klein vraagje over de microffon op de s4.
                Ik heb de microfoon achteraan ingeplugd met de jack maar ik kreeg geen geluid uit de micro, dan even op google gezocht en daar las ik dat je op deck D moest rechtklikken en kiezen voor Live input, dat heb ik dus gedaan en nu komt er geluid uit maar naar mijn goesting niet sterk genoeg, de volume vooraan staat op maximum en achteraan staat de gain half want als ik die gain achteraan de s4 hoger draai dan is de microfoon overstuurd.

Hoe gebruiken jullie de microfoon op de s4.

Comment

Ik plug de mijne ook altijd aan de achterkant met de jack in. Dan draai ik het volume van de s4 open en het volume van de mic aan de voorkant en doet hij het.

Comment

Zo doe ik het ook maar het volume is niet sterk genoeg, nogthans werk ik met een redelijke goede microfoon van beyer dynamic die het veel beter doet dan mijn shure sm 58.

Comment

@ Rens,

Zit je microfoon ook onder een fader?
                      Ik denk dat ik hier iets verkeerd doen en daarom mijn geluid te zwak is?
                      Mijn microfoon zit op deck D en in het display van deck B waar normaal de titel van de track staat, staat er bij mij Live input, dat heb ik zo gezet door met rechtermuis te klikken op het venster van deck d en dan zie je een keuze lijstje met onder andere live input.

Comment

Nee bij mij zit de microfoon niet onder een fader. Ook laat ik al mijn decks gewoon op track deck staan en dan doet hij het. Maar ik zet het volume van de s4 en de mic dan wel helemaal open want anders klinkt het wel zacht.

Comment

Als ik mijn microfoon achteraan inplug in de microfoon ingang en het volume openzet dan doet hij niets, zet ik hem op een fader door een deck op live input te zetten dan doet de microfoon het wel maar net niet het volume wat ik wens.

Comment

Je kan de gain knop het kanaal (waar je mic op staat) nog verder opendraaien vermoed ik? Heeft dat al effect?

Comment

Waarschijnlijk heeft je microfoon een te hoge impedantie voor de mic-aansluiting van je S4. De meeste DJ controllers beschikken over een wat 'slappe' microfoon-preamp, zeker als ze USB-gevoed zijn.

Comment

De S4 heeft ook een adapter voor netstroom. Maar zou dat dan alsnog een probleem vormen als die via de adapter stroom krijgt?

Comment

Working...
                                X