Originally posted by Rick
View Post
Ik zal straks eens testen met stroom ôp de controller en met een shure microfoon.
Originally posted by Firespace Recordings
View Post
Die heb ik al verder opengedraaid het gaat dan wel iets harder maar dan krijg ik wel vervorming.
De gain vooraan op de controller staat helemaal open en ik krijg er niets geluid uit of ik moet hem op deck D instellen door deck D te veranderen van track deck naar live input, dan krijg ik wel geluid maar niet sterk genoeg om boven de muziek te komen, het is net iets zachter dan de muziek en het is toch de bedoeling dat de microfoon iets harder is dan de muziek, ik heb dan graag zelfs wat speling op de gain zodat ik hem indien nodig nog iets harder kan zetten, de controller heb ik speciaal gekocht voor een vaste klant waar ik jaarlijks veel opdrachten voor moet doen en waar ik geen plaats heb om mijn cdj 2000 set te plaatsen, het is een restaurant waar ze na het eten nog tot 03u kunnen dansen (diner en dans) het eten is in buffet vorm en voor de mensen kunnen aanschuiven moet ik omroepen wat ze kunnen eten, hoe alles verloopt dus welke tafel eerst mag gaan, dat ze tussen het hoodgerecht en het desert even kunnen dansen, ik moet ook de jarigen in de zaal op de dansvloer roepen, ze krijgen dan een glas champagne te drinken en een fles champagne gratis, kortom ik moet veel afroepen en dat moet allemaal duidelijk zijn en met de controller kan ik dat niet doen, ik gebruik nu de microfoon van de zaak, maar het zou gemakkelijker zijn als ik de microfoon op de controller kan aansluiten.
En ik heb nog iets vreemd ondervonden toen ik vorige zaterdag voor het eerst de controller gebruikte in die zaak, tijdens de maaltijd gebruik ik altijd de automatische functie in traktor die de muziek dan automatisch afspeeld, het eerste nummer speelde hij af, maar als traktor overschakelde naar het 2de nummer dan viel alle muziek uit en ook het logo rechtsboven wat dan blauw is was opeens niet meer blauw en dus uitgeschakeld, tot 3x toe geprobeert maar telkens viel de muziek uit alsook het icoontje rechtsboven. toen ik manueel begon te draaien kon ik ook niet meer voorbeluisteren op de hoofdtelefoon omdat ik nog de muziek hoorde wat automatisch aan het spelen was uit de tracklist, uitschakelen kon ik niet want het icoontje was opzichzelf al uitgeschakeld, heel vreemd, toen heb ik alles terug afgesloten en opgestart (laptop + controller) en toen kon ik terug voorbeluisteren tijdens het manueel draaien.
Thuis heb ik de volgende dag getest of hij terug gekke dingen zou doen op automatisch afspelen en toen verliep alles normaal?
Comment