En dat freezen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vraag aan de traktor kotrol s4 gebruikers
Collapse
X
-
Misschien als je toevallig net aan het mixen was, of een nummer zocht met de draaiknop oid. En zo snel is die 1-2 seconde ook niet voorbij, ik merkte het altijd gelijk als ik zoiets had in 1 seconde. Het is het proberen waard, want dan weet je dat het aan je laptop ligt.
Comment
-
Dat het aan de laptop ligt geloof ik niet zoveel van.
Wat ik als eerste eens zou doen is alle overbodige rommel ertussen uit. Waarom een mixer op een mixer aansluiten. Probeer het eens door de controller direct, rechtstreeks aan een installatie te hangen. Dan heb je het probleem tot nu toe niet gehad. Alleen met de externe mixer van de locatie. Dus haal die er nu eens gewoon tussen uit. Niet je controller op de mixer aansluiten maar de pa rechtstreeks op je controller.
Dan is er in ieder geval 1 mogelijke bron van problemen compleet buiten gesloten. Van mijn part neem je je eigen db set mee. Dan kan je al weer een systeem uitsluiten waar niets van vast staat wat het precies is en hoe het precies is aangesloten. Dan heb je de eigen set bij waarvan je weet dat het ermee werkt.
Dingen die er niet zijn kunnen namelijk ook geen probleem geven. Dingen die er wel zijn kunnen alleen maar kapot gaan en problemen geven. Zeker als je er niet de complete info over hebt.
Comment
-
Ronnie,
Ik kan enkel via de mixer aansluiten, alles zit in een vaste booth en je krijgt enkel de mixer er iets uit zodat je net aan de kabels kan van de mixer voor de rest zit alles in de booth en kan je nergens aan, de speakers hangen aan het plafond en de kabels lopen door het plafond.
De mixer heeft per kanaal keuze tussen de volgende ingangen.
Phono
CD/DAT
MID/AUX
Micro
Ik plug de controller in op CD/DAT
Kon ik maar mijn eigen set gebruiken maar dit kan helaas niet want er is geen plaats, de zaal zit soms zo vol dat ze de helft van de kleine dansvloer gebruiken om tafels te plaatsen.
Zoals je op deze foto kan zien is het een kleine dansvloer en geen plaats voor mijn eigen booth.
Die zaal zit altijd eivol : http://cdn.imghack.se/images/607b486...c587fa8b98.jpg
De booth kan je helaas niet zien maar die staat links achter het gordijn, helaas geen foto van.
Gisteren ben ik daar 1u gaan testen en nu deed hij niets verkeerd, je zal het nooit anders zien, geen volk en hij zal het doen, draai je op een avond met volk dan krijg je problemen.
Zoals ronnie al zei zal het niet aan de laptop liggen alsook niet aan de controller want thuis heb ik geen enkel probleem.Last edited by Mol; Friday-22-02-2013, 11:04.
Comment
-
Ik kom hier nog even terug op mijn probleem.
zoals eerder verteld heb ik in een feestzaal waar ik de s4 gebruikte problemen met het soms even wegvallen van de muziek, dat los ik nu op door mijn dcj 2000 set te gebruiken en niet meer op baan te gaan met de s4 omdat ik er niet meer op kan vertrouwen.
Probleem 2 was dat er soms kraken in de muziek zitten en bij de kraak slaan ook de leds uits bovenaan, dit heb ik in die feestaal ondervonden maar nu ook thuis, dat heb ik bij elke track, zou dit aan de aarding kunnen liggen?
In dit filmpje kan je bij 48 seconden het duidelijk horen en je ziet ook de faders uitslaan als de kraak er is.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Iets onder de leds zie je dat er een ledje knippert (knopje snap) wat doet dat knopje.
Dit is mij niet duidelijk omdat er in de handleiding niet veel staat te lezen, jammer dat er bij een controller van bijna 800 euro geen deftige handleiding zit.
Comment
-
Mijn eerste gedachte is: Terugsturen naar de winkel. Ik denk dat er iets fout in het stroomcircuit van je controller zit. Het zit namelijk echt door de muziek heen, de muziek speelt gewoon door. Wat dus betekend dat het niet je laptop is die het niet aankan. Ik denk dat je gewoon pech hebt met deze controller.
Comment
-
-
Net met de helpdesk gebeld en het zou aan de laptop liggen die niet krachtig genoeg is?
Volgens de medewerker heeft een controller een heel krachtige computer nodig.
Via de telefoon is het uiteraard moeilijk te zeggen dus gaat de controller retour naar bax waar ze gaan uitzoeken waar het aan ligt.
Comment
Comment