Dat zet je in die krachtige laptop toch gewoon de harde schijf uit je huidige laptop? Dan heb je gewoon alles ter beschikking.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vraag aan de traktor kotrol s4 gebruikers
Collapse
X
-
@ dj funky,
Raad je nu echt aan om iemand die eigenlijk weinig technische ervaring heeft om zijn harde schijf uit de laptop te halen en in een andere te zetten?
Of lees ik dit niet goed want zo komt het wel op mij over.
Tip van de dag NOOIT DOEN!!!!
Weg garantie en dan nog hoeft het niet te werken. Je stuursoftware van je drivers werkt echt niet altijd zomaar hub ene laptop uit en andere er weer in. Ook zoiets als garantie lijkt het me niet een aanrader voor.
Als ik dan naar de specs kijk van wat de controller nodig heeft.
PFFF wat een onzin een core i2 nou nou dat is wel heftig hoor. Als ik me niet vergis is de laptop van mol al vele malen krachtiger.
Ik heb geen idee welke pannenkoek er achter de telefoon heeft gezeten bij bax maar of deze heeft gewoon onder een steen gelegen de afgelopen 5 jaar en heeft geen idee wat de gemiddelde laptop van tegenwoordig aan boort heeft of heeft het al gewoon erg snel over hoge eissen aan het systeem. In ieder geval in beide situaties. Wat een onzin. Ook komt de klacht totaal niet overeen met een te zwak systeem. Maar goed als je 150 man in dienst hebt kan je niet van iedereen verwachten dat het een wonderman / woman is.
Had ik al gezegd dat je niets uit je laptop moet gaan schroeven?
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View Post@ dj funky,
Raad je nu echt aan om iemand die eigenlijk weinig technische ervaring heeft om zijn harde schijf uit de laptop te halen en in een andere te zetten?
Of lees ik dit niet goed want zo komt het wel op mij over.
Tip van de dag NOOIT DOEN!!!!
Weg garantie en dan nog hoeft het niet te werken. Je stuursoftware van je drivers werkt echt niet altijd zomaar hub ene laptop uit en andere er weer in. Ook zoiets als garantie lijkt het me niet een aanrader voor.
Als ik dan naar de specs kijk van wat de controller nodig heeft.
PFFF wat een onzin een core i2 nou nou dat is wel heftig hoor. Als ik me niet vergis is de laptop van mol al vele malen krachtiger.
Ik heb geen idee welke pannenkoek er achter de telefoon heeft gezeten bij bax maar of deze heeft gewoon onder een steen gelegen de afgelopen 5 jaar en heeft geen idee wat de gemiddelde laptop van tegenwoordig aan boort heeft of heeft het al gewoon erg snel over hoge eissen aan het systeem. In ieder geval in beide situaties. Wat een onzin. Ook komt de klacht totaal niet overeen met een te zwak systeem. Maar goed als je 150 man in dienst hebt kan je niet van iedereen verwachten dat het een wonderman / woman is.
Had ik al gezegd dat je niets uit je laptop moet gaan schroeven?
Een beetje laptop die je nu koopt heeft inderdaad ruim voldoende middelen om Traktor + controller prima te laten werken. Mijn MacBook uit 2007 (met intel core 2 duo en 4gb ram) kon dit ook prima. Daarbij het probleem lijkt ook helemaal niet door de laptop te komen, om dat echt uit te sluiten zul je toch even moeten testen met een andere laptop.
Comment
-
Originally posted by Dj funkey View PostGarantie weg klopt niet, je mag heus wel de harde schijf uit je eigen laptop vervangen, er zit meestal ook zo'n mooi klepje voor op de onderkant van je pc zodat je het makkelijk zelf kunt vervangen. Drivers klopt redelijk, maar het was maar om te testen bedoelt. Het ging erom dat Mol traktor met muziek en de controller op een andere pc kon proberen.
Comment
-
Ik zei dat ik hem terug zou sturen, maar ik had gewacht omdat ik mischien naar bax zou rijden om draadloze microfoons uit te gaan testen, dus ik dacht als ik toch naar bax moet neem ik hem mee. maar achteraf zag ik dat de set die ik zeker wilde horen niet op vooraad is ( 9 weken levertijd) en de controller staat nog hier. morgen even bellen met Roeland en zien wat er moet gebeuren.
Vandaag nog even getest en het kraakt nog + dat de snap knop constant knippert, dus blijkbaar iets niet juist met de controller.
De sets draadloze microfoons + een PA mixer wat ik nog moet kopen, zal ik bij een plaatselijke dealer kopen, is er een defect dan moet ik maar 5 km rijden. want de laatste week moet ik niets anders doen dan defecte toestellen terug sturen.Last edited by Mol; Monday-15-04-2013, 20:14.
Comment
-
De snap knop knippert niet meer als ik de laptop aan de netstroom aansluit, als ik met batterij werk dan knippert de knop snap.
Het gekraak krijg ik er niet uit, latency verhogen helpt ook niet.
Ik maak vandaag een afspraak met bax om eens langs te gaan, dan kan ik ook enkele draadloze micro's testen en is mijn lange rit (170km) niet voor niets
Comment
-
Vrijdag mag ik naar bax gaan om de controller te testen maar het zal waarschijnlijk aan de laptop liggen, want mijn laptop is al 2 generaties achter volgens 2 winkels.
Vandaag dan ook maar een nieuwe laptop besteld om veilig te kunnen werken.Last edited by Mol; Wednesday-17-04-2013, 18:38.
Comment
Comment