Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan de traktor kotrol s4 gebruikers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laat ik voorop stellen dat je mag doen wat je wil en dat je mag kopen wat je wil.

Als ik traktor zonder enig probleem kan laten draaien op een acer van nagenoeg 10 jaar oud dan vraag ik me af wat voor laptop jij dan wel niet hebt dat dit niet kan.

Ik vind het nogmaals prima dat je alles koopt wat je maar wil maar ik geloof niet dat het je uit de problemen houd. Ik kan niet op afstand bij je kijken of met je meelopen maar ik geloof dat er heel andere dingen aan de hand zijn dan wat wij zo en nu kunnen zien. Ik geloof dus ook niet dat het allemaal is opgelost met een nieuwe laptop. Je hebt nu al tich laptops en er is al heel vaak iets mee aan de hand. Mijn vraag zou dan ook zijn hoeveel laptops denk je nog nodig te hebben?

Wat ik zou doen is eerst eens heel even pauze te houden. Goed na te denken wat er nu precies aan de hand is. Dan stappen gaan nemen.

Begin dan eerst eens dingen uit te sluiten zonder dat je geld gaat uitgeven. Dus door een controller te testen. Een nieuwe laptop kan altijd nog gekocht worden.

In ieder geval succes met traktor. Ik hoop voor je dat het snel word opgelost.

Dan de tip nogmaals. Denk goed na voor je wat aanschaft. Je hebt nu bijvoorbeeld al verschillende keren licht effecten gekocht en vrijwel ongebruikt weer verkocht. Net als microfoons, speakers, mixer, enz.

Dit maakt mij echt niets uit het is jou geld maar ik zou er persoonlijk liever van het geld wat je had kunnen besparen een keer met het vrouwke opstap gaan in ieper en lekker wat eten en wat leuks doen. Wat jij wil is helemaal aan jou. Het is maar een tip.

Comment

Ik heb in het begin inderdaad verkeerde aankopen gedaan wat licht en geluid betreft, ik denk dat bijna iedere beginner foute aankopen maakt omdat je er niets van kent en je laat leiden door verkopers die ofwel het ook niet weten of hun brol toch maar kwijt willen.

Ik heb nu 2 asus laptops van hetzelfde model dus met dezelfde specs, maar de laptop waar ik mee draai heb ik geen vertrouwen meer in, naast dat gekraak die mischien wel van de controller kan komen heb ik ook vaak op feesten dat het beeld van de laptop begint te knipperen, knippert een 5 tal keer en dan gaat het weer normaal, mischien de beeldkaart die het begint te begeven maar ook het scrollen in de playlisten van traktor gaat traag en ik wil nu eens een deftige laptop waar ik vlot mee kan werken en ik me ook mee veilg voel op feesten, al kan er met een laptop van 2000 euro of een mac ook iets mis gaan uiteraard, het blijven conputers.

Kost inderdaad wel wat maar na een paar feestjes ben ik dat alweer vergeten, paar keer goed slikken dus. Maar ik volg je standpunt wel Ronny.
      Nu ik er ook meer en meer begin in te komen zie ik wel dat ik nu minder foute aankopen doe en dat is ook te merken aan mijn verkoop hier op bax, want ik plaats nu nog zelden iets bij 2de hands.

Als vrijdag bij bax blijkt dat het aan de laptop ligt dan zal mijn aankoop minder pijn doen.
      Ligt het aan de controller dan is het een paar keer goed slikken en verder gaan.
      Last edited by Mol; Wednesday-17-04-2013, 19:45.

Comment

Working...
      X