Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virtual DJ hangt soms

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Virtual DJ hangt soms

Hallo,

Ik heb Virtual DJ, en de cpu balk staat de hele tijd in het eerste of tweede vakje groen. Echter gaat hij soms helemaal vol en hapert de muziek voor 1 seconde.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Groet,
    Milan

Gebruik je Virtual DJ op een "schoon" computersysteem? Geen andere software installeren, niet mee internetten, gewoon proper houden zodat er geen rotzooi kan knoeien met je Virtual DJ.
    Dit is erg belangrijk om een systeem te kunnen creëren waar je op kan vertrouwen...

Comment

Originally posted by StijnS View Post
      Gebruik je Virtual DJ op een "schoon" computersysteem? Geen andere software installeren, niet mee internetten, gewoon proper houden zodat er geen rotzooi kan knoeien met je Virtual DJ.
      Dit is erg belangrijk om een systeem te kunnen creëren waar je op kan vertrouwen...
      Helaas gebruik ik de laptop voor andere dingen.

Dat vast hangen komt ook maar 1x in het uur voor, maar is irritant.

Verder draaien er geen programma's als virtual dj bezig is, licht draait op een andere laptop. Ik kill ook via taakbeheer alle onnodige processen (maakt niks uit op de cpu meter overigens).

Comment

Ik blijf er bij dat je voor "mission critical" systemen zoals je audio een propere installatie nodig hebt.
        Als je de laptop ook nog voor andere dingen wilt gebruiken, verdeel je harde schijf dan in 2 partities met elk een eigen besturingsyssteem. 1 gebruik je enkel voor audio, 1 voor alledaags gebruik. Dit lost vaak een hoop problemen op.
        Ook al staat de CPU load niet hoog, er kan nog steeds een proces zijn dat je harde schijf bezig houdt waardoor Virtual DJ lijkt vast te lopen.

Comment

Harde schijf wellicht zo staan om automatisch te indexeren?

Bovenstaande kan ook alles in de war schoppen.

Comment

Originally posted by WoodenHenry View Post
            Harde schijf wellicht zo staan om automatisch te indexeren?

Bovenstaande kan ook alles in de war schoppen.
            Bedankt, alleen Menu Start staat nog automatisch indexeren, krijg die niet weg.

Comment

Ccleaner & register opschonen kan ook al een hoop doen!

Aanrader gezien vele 'onverklaarbare' problemen die ik heb gehad. d.m.v. iets proberen/installeren --> bleek niet wat ik zocht --> deinstalleren en dan had ik vaak ruzie met alles en nog wat. --> Register opschonen en het was weer als vanouds...

Succes!

Comment

Working...
              X