Announcement

Collapse
No announcement yet.

KRK 10s Subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KRK 10s Subwoofer

Hallo,

Heb nu sinds 2 dagen de krk 10s sub in men bezit best wel tevreden over de zuivere lage tonen, gebruik hem samen met 2 krk rokit 8's. wat me wel op viel is dat je de sub precies echt maar héél weinig moet open zetten, de gain instelling op de sub gaat van -30db tot +6db, nu zit ik maar op ong 10% van de gain open, laat ons zeggen dat als je de gain als een klok bekijkt dat ie op cijfer 8 zou staan en de -30db op 7, en de 0db op 12u. en gaat die eigenlijk al ferm luid, terwijl de rokit 8 allebei op 0db staan. Is dit normaal, heeft iemand hier ervaring mee? Of zou er iets schelen met de potentiometer, of de versterker ofzo?

groetjes

Stef

Het kan ook zijn dat je lage tonen flink resoneren in jouw ruimte. Wat betreft de sub zelf heb ik geen idee.

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
      Het kan ook zijn dat je lage tonen flink resoneren in jouw ruimte. Wat betreft de sub zelf heb ik geen idee.
      Ja zou kunnen, heb er geen idee van, mss eens overwegen om die ergo van krk aan te schaffen om betere aanpassing voor de ruimte te creëren...

Comment

Working...
      X