Announcement

Collapse
No announcement yet.

kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan dit?

hallo,
    ik ben op zoek naar een paar boxen en versterker maar nu heb ik een vraag.
    Deze boxen heb ik gevonden en daar wil ik er 2 van nemen maar op de achterkant zijn er 4 dingentjes om de bedrading in te stoppen
    Skytec Disco PA koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

En nu wil ik als versterker deze gebruiken maar deze kan maar 4 draden ontvangen, hoe moet ik dit nu doen of is het iets anders?
    Skytec SPL 500EQ koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Waaltje

Het 2e setje draadjes achterop je speaker is om ze optioneel door te lussen naar meerdere speakers.
    Maar, wanneer je weinig kennis van zaken hebt, zou ik ze niet gebruiken om meerdere speakers aan elkaar te knopen. (Vanwege mogelijk te lage impedanties wat je versterker om zeep kan helpen.)

Comment

bedankt nu bestel ik er gewoon 2 en doe die naar de versterker maar het maakt dus ook niet uit of de draadjes in de eerste 2 pulgjes vast doe of in de laatste 2 of wel?

Comment

In principe niet, zitten waarschijnlijk gewoon doorgekoppeld. Meestal worden de linkse als input gebruikt.

Comment

Working...
        X