Hallo,
Afgelopen week heb ik met een vriend de Numark Mixdeck besteld.
Gisteren binnen gekregen en vandaag maar eens mee gaan spelen.
Na wat klooien heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen dat er muziek vanuit Traktor afgespeeld word, via de mixer van de Mixdeck naar een boxje wat ik tijdelijk even aangesloten heb op het koptelefoon kanaal.
De mixer werkt prima, bass wegdraaien of bijdraaien en zo gaat allemaal goed, evenals het volume regelen.
Ik heb echter een probleem betreffende de 2 controllers die op de Mixdeck zitten.
Deze werken niet.
Of ja, ze zullen vast wel werken maar ik zal wel iets verkeerd doen.
Ik heb de Setup Wizard in Traktor gebruikt en deze kent de Numark Mixdeck dus die heb ik geselecteerd.
Bij aantal decks heb ik gekozen voor "2 Track Decks".
Vervolgens ben ik via "File" naar "Controller Manager" gegaan.
Hier heb ik de settings voor de Numark Mixdeck geimporteerd dmv de *.tsi bestanden van Traktor.
Ik blij dat het allemaal gelukt was, totdat ik de controllers wilde gebruiken.
Deze doen echter niks.
De mixer wel dus er is in ieder geval output vanuit Traktor naar de Mixdeck.
Nu nog input vanuit de Mixdeck naar Traktor maar ik had dus verwacht dat dit geregeld zou zijn door de Setup Wizard te gebruiken en de *.tsi bestanden te importeren.
Ben ik misschien een stap vergeten?
Kan iemand mij eens uitleggen (of een link geven) hoe ik er nu voor kan zorgen dat de controllers van de Mixdeck ook daadwerkelijk Traktor controleren?
Alvast bedankt.
Groeten,
Rens
Afgelopen week heb ik met een vriend de Numark Mixdeck besteld.
Gisteren binnen gekregen en vandaag maar eens mee gaan spelen.
Na wat klooien heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen dat er muziek vanuit Traktor afgespeeld word, via de mixer van de Mixdeck naar een boxje wat ik tijdelijk even aangesloten heb op het koptelefoon kanaal.
De mixer werkt prima, bass wegdraaien of bijdraaien en zo gaat allemaal goed, evenals het volume regelen.
Ik heb echter een probleem betreffende de 2 controllers die op de Mixdeck zitten.
Deze werken niet.
Of ja, ze zullen vast wel werken maar ik zal wel iets verkeerd doen.
Ik heb de Setup Wizard in Traktor gebruikt en deze kent de Numark Mixdeck dus die heb ik geselecteerd.
Bij aantal decks heb ik gekozen voor "2 Track Decks".
Vervolgens ben ik via "File" naar "Controller Manager" gegaan.
Hier heb ik de settings voor de Numark Mixdeck geimporteerd dmv de *.tsi bestanden van Traktor.
Ik blij dat het allemaal gelukt was, totdat ik de controllers wilde gebruiken.
Deze doen echter niks.
De mixer wel dus er is in ieder geval output vanuit Traktor naar de Mixdeck.
Nu nog input vanuit de Mixdeck naar Traktor maar ik had dus verwacht dat dit geregeld zou zijn door de Setup Wizard te gebruiken en de *.tsi bestanden te importeren.
Ben ik misschien een stap vergeten?
Kan iemand mij eens uitleggen (of een link geven) hoe ik er nu voor kan zorgen dat de controllers van de Mixdeck ook daadwerkelijk Traktor controleren?
Alvast bedankt.
Groeten,
Rens
Comment