Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krk rp8 rp2 uitgeleend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krk rp8 rp2 uitgeleend

Vandaag mijn krktjes uitgeleend aan een verjaardagsfeestje 20man voor een achtergrondmuziekje,

U raad het al, kapot. Er waren wat jongens die niet een limiet hadden met hun muziek.

Weet iemand een adresje voor nieuwe originele krk woofers?

Ik ben bang dat die er niet zijn. Het is namelijk ook wel een heel commercieel product.

Het is natuurlijk niet slim om krk's te gebruiken op een feestje, al helemaal als je er zelf niet bij bent.

Misschien dat er deskundige personen zijn die er een blik op kunnen werpen. Maar ik verwacht dat je naar een ander setje moet gaan kijken. En of je dan jezelf of een ander persoon verantwoordelijk houdt, dat is aan jou.

Comment

een mailtje doen naar KRK-systems?

mischien dat de serviceafdeling van Bax iets voor je kan betekenen?

speakercity.com levert bijvoorbeeld wel wat speakers voor KRK alleen komt dat waarschijnlijk inclusief verzendkosten op de helft van de nieuwwaarde van je complete speakers

je zou er mischien altijd een ander merk woofer in kunnen steken maar of je dat wil?

ik ben bang dat lestersuvon gelijk heeft en dat het niet de moeite waard is ze op te lappen

weet je trouwens zeker dat het alleen de woofers zijn die kapot zijn?

Comment

Je zou een mailtje kunnen sturen naar de helpdesk, maar zelf weet ik niet of KRK aan losse onderdelen doet.

Ook zijn er met regelmaat KRK B-stock modellen met bijv. beschadigde behuizingen, eventueel zou je die als donor kunnen gebruiken, maar dan nog is het een prijzige oplossing vrees ik.

Comment

Inmiddels de speakers terug, nog helemaal in goede staat.
          Had de limiter toch zijn werk goed gedaan :)

Was verkeerd geïnformeerd, had eerst zelf even moeten kijken.
          Toch bedankt!

Comment

Working...
          X