Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ & DJM Vergelijkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ & DJM Vergelijkingen

Beste Forumleden,

Ik had ff rondgezocht maar er is blijkbaar nog geen discussie over de hoogste niveau's van pioneer items.

Ik ben momenteel aan het twijfelen om een finale upgrade te doen.
    Ik heb momenteel de 350 CDJ/DJM-set.

Ik zou graag overschakelen naar ofwel de CDJ 850/900 en DJM 700/850.

Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de CDJ 850 & 900 en tussen de DJM 700 en 850 ?? (buiten het feit dat je de 700 niet in het wit kunt krijgen).

Momenteel zou ik voor budgetoverwegingen opteren voor de CDJ 850 met DJM 700. Wat zouden de argumenten zijn om door te sparen tot DJM 850 en/of CDJ 900.

Thanks 8-)

De vergelijking cdj 850/900 is hier al eens behandeld. Verder zijn er genoeg website's (en volgens mij zelfs youtube filmpjes) te vinden waar deze vergelijking op wordt besproken.

De vergelijking tussen de djm 700/850 is al eens besproken op DJResource hier kun je dat topic vinden.

Hopelijk vind je hier het antwoord op je vragen, maar mocht je nog vragen overhouden na het lezen van deze topics, dan kun je uiteraard hier terecht :)

Comment

CDJ850 en 900; de grootste vraag is of je de x-link wilt gebruiken, en volgens mij heeft alleen de 900 de slipfunctie (die de CDJ2000 trouwens ook niet hadden, tot de nexus upgrade als ik me niet vergis).

Voor wbt een djm700 of djm850, das een nobrainer; de 850. Color FX alleen al maakt het prijsverschil dubbel en dwars waard :)

Comment

Als ik het goed begrijp is het enige verschil tussen DJM 700 & 850 :

-heeft een effect meer (color fx)
        -kan usb op aangesloten worden (alternatief voor 700, opnemen via output ipv usb)
        -beiden kunnen effecten toepassen per kanaal (dacht eerst 700 dit niet kon)
        -traktor support op de 850 (gebruik geen traktor en heb nog een aparte geluidskaart mocht ik dit willen)

Comment

De Pioneer CDJ 900 heeft een mooi rechtopstaand schermpje net als de CDJ2000, en werkt met ProDJLink, waardoor je met 1 stick 2-3-4 spelers kan bedienen. Als je toch gaat upgraden, ik vind ze erg mooi en erg professioneel overkomen. Zelf heb ik 2x CDJ-900 met een DJM-700, maar als ik zou kiezen had ik liever de DJM-850 gehad. Ben nu aan het kijken om eventueel een DJM-850 of DJM-800 te kopen

Comment

Working...
          X