Announcement

Collapse
No announcement yet.

speaker met accu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• speaker met accu

hoi,

Ik ben opzoek naar een speaker met accu waar ik ook mij telefoon via aux op kan aansluiten.

ik heb alleen niet zo veel verstand van wat nou goed of slecht is
    ik zoek iets rond de 100-150 euro.

kan iemand mij hierbij helpen

Iets boven je budget, maar dan heb je wel meteen kwalitatief gezien iets beters in handen dan een paar tientjes minder: http://www.bax-shop.nl/cadeautips/io...t-details.html

Of eventueel deze in de B-stock: http://www.bax-shop.nl/b-stock-aanbi...t-details.html

Ik zou voor de eerste gaan, kijkend naar het budget en de kwaliteit.

Comment

Een ION Tailgater Bluetooth zal hier ook voor voldoen. Kun je zowel kiezen tussen bedrade en draadloze koppeling. (Met gebruik van Bluetooth zal je accuduur wat minder zijn).

Heb zelf de oude versie van de Tailgater, die gaat behoorlijk lang mee en perst er aardig wat geluid uit.

Comment

Ik zoek ook iets gelijkaardigs,(ipod dock liefst) ik heb nu de bose sounddock, dus zoek iets compacts wat harder als deze bose gaat en evengoed zuiver klinkt. ik had de Pioneer STZ-D10Z-R op het oog, maar ik kan spijtig genoeg niet langs komen om te horen hoe deze klinkt. Iemand ervaring hiermee?
        Was ook aant kijken naar de dB Technologies Opera 110 maar vind deze wat te groot en vind dat deze niet laag genoeg kan gaan. Ik heb graag fatsoenlijke bas.
        alle suggesties zijn welkom. liefst met een goeie batterij die verwisselbaar is.
        geld speelt geen rol, zolang het maar kwaliteit is.

Comment

Accu en een goede bassweergave gaan nooit vrienden worden.
          Dit omdat er aardig wat power nodig is om lage frequenties uit te versterken en de kastconstructie klein moet blijven. Kortom, akoestisch en technisch gezien zit je altijd met een hoop nadelen waar je een compromis in moet sluiten.

Al met al komt er uit de ION kastjes nog een best aardige bassweergave, maar verwacht niet dat je broekspijpen gaan wapperen... dat is met een accugevoede speaker gewoonweg niet mogelijk.

Comment

Broekspijpen wapperen? Nee dat zal inderdaad wel mee vallen.

Wil je wel even een flinke bak geluid in een oerdgelijke bouw met een ongekend vermogen?

Kijk dan eens bij het merk Perfect pro. Dan de versie rock hart.

Ja het klopt dit is een bouw radio. Maar geloof het of niet dat ding is wel even een mep geluid wat daariuit komt.

Of ook leuk de jvc RVNB90B. Draagbare radio en er komt ook echt een meer dan nette bak geluid uit. Ik heb zelf de voorloper hier van en ik moet zeggen voor een draagbare radio is het echt wouw niet normaal.

Dan nog een andere optie Sony RDH-GTK11iP

Ook een behoorlijk machientje op accu met een meer dan nette geluidskwaliteit.

Dit zijn natuurlijk niet DE machine's. Er is zeer zeker beter te vinden. Maar dan kom je al meteen op 1 heel belangrijk punt. Die hebben wel gewoon vaste spanning nodig of erger nog die hebben alleen een audio in en dat is alles. Of zijn zelfs passief.

Dus als het gaat om op accu te gaan werken dan denk ik toch echt dat dit de beste opties zijn. De rock hard heb ik verschillende keren van mee mogen genieten op de bouw als ook bij het maken van carnavals wagens. De jvc heb ik zelf ( leuk voor vakantie enz. ) de sony is cadeau gedaan. Echt een heerlijke bak geluid voor toch eigenlijk een niet verkeerd prijsje. De geluidskwaliteit van alle 3 is eigenlijk zoals al gezegd meer dan netjes te noemen.

Comment

Die Sony RDH-GTK11iP heeft bij mij weten geen accu. Ik had deze al gezien in makro, had hem ook al bijna gekocht. Gelukkig toch effe wat research gedaan via m'n gsm. Die jvc boombox heb ik al een paar keer gehoord op festivals, maar deze klonken niet zo mooi als je ze wat harder zetten.
              Vroeger verkocht BAX beat bij dr. dre accu luidsprekers, maar deze zijn nu van de website. Zijn deze uit productie of verkopen jullie deze gewoon niet meer omdat er geen vraag naar was. Deze leken me anders wel iets.

Comment

We hebben de Beats By Dr. Dre Pill in het assortiment. Beschikbaar in 3 kleuren zelfs. Maar dat is meer een speaker die je in je tas meeneemt. :)

Comment

Working...
                X