Announcement

Collapse
No announcement yet.

omnitronic bx1250 op skytec spl500EQ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• omnitronic bx1250 op skytec spl500EQ

Beste mensen,
    Ik heb een paar vragen, ik wil binnen nu en 2 weken een passieve sub met daarbij een versterker kopen.
    Nu was mijn vraag kan ik de sub:

Een erg compacte subwoofer die eenvoudig in personenauto\'s te vervoeren is. Hij geeft vooral een punch dankzij de 12 inch woofer die er in zit. Leuk voor gebruik met simpele 8 of 10 inch topkastjes.

In bridged mode op de versterker aansluiten zonder problemen?

Skytec SPL 500EQ koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Ik dacht zelf dat de versterker in bridged mode moet zodat de sub genoeg vermogen krijgt.
    Ik ben nog een leek op dit gebied!
    Dus correct me if i'm wrong!!!

Bij voorbaat dank

Help!

Kan niemand mij helpen hiermee?

:(:(:(
    Last edited by DJ-Damian; Tuesday-02-04-2013, 19:31.

Comment

Helaas verkoop bax geen blikjes met geduld.. zou handig zijn..
      ( je kunt niet verwachten dat iedereen 24/7 hier op kijkt dus af en toe even wachten antwoord krijg je zeker)

Ja dat kan, bridge zou ik niet doen (subje is maar 300W RMS) maar ik zou je adviseren om toch voor iets beters te kijken... er komt wel geluid uit maar t klink niet en t gaat niet hard.

Comment

Ook zal bridge modus niet zoon succes gaan worden met de 2 subs erachter. Je krijgt dan namelijk een 2 ohm last ( door de versterker gezien dan )

Ik ben bang dat de amp hier niet heel gelukkig van word.

Verder is het echt het onderste van het budget segment. Verwacht er dan dus ook niets van dan is het altijd een meevaller.

Comment

Boven genoemde versterker kan niet in bridge modus geschakeld worden.
          Ook is het genoemde vermogen het zg. piekvermogen, blijft ongeveer 2x 70 Watt RMS van over. Voor een slaapkamer is dit wel voldoende.
          Een Skytec versterker die dat wel kan is deze.

Vonyx VXA-800 II koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Ongeveer 2x 125 Watt RMS aan 4 ohm in bridge dus 250 Watt aan 8 ohm.

Comment

Oke,
            Ik begrijp het nu.
            Kan ik misschien dan toch beter voor een skytec actieve sub kijken?
            In ieder geval hartstikke bedant voor jullie reacties

Comment

Bijvoorbeeld deze:
              Een 18\" woofer, een ingebouwde versterkermodule met een vermogen van 500W, met tophat en low-pass filter. Dat alles heeft de SWMA18 voor een wel heel aantrekkelijke prijs!

Ik hoef er nou nog maar 1 te hebben ik ben pas beginnend DJ.

Comment

Ik heb de SMWA15 onder twee behringer b210d's staan. Ik gebruikte de behringers voor muziek luisteren thuis en af en toe een feestje, alleen ik miste heel erg de lage tonen, en ik zocht een goedkope Pa-subwoofer. Na lang overwegen heb ik op de gok de SMWA15 besteld, toen verwachtte ik er helemaal niks van. Toen ik de sub binnen had heb ik hem de dag erna direct op een feestje getest, en voor het geld was ik zeker niet ontevreden! Hij hield m'n behringers goed bij, en hij heeft maar rond 6/10e open gestaan. Ook de versterkermodule werd niet warm bij langer gebruik.

Met de bijgeleverde pootjes eronder is het geluid ook niet eens heel verkeerd. Hij geeft een goede basondersteuning. Hij gaat niet superlaag, maar dat vind ik niet erg voor dit geld. Voor het geld ben ik meer dan tevreden! Als je nog iets specifieks wil weten moet je het maar zeggen!

Comment

Ik zou gaan kijken voor een tweedehands versterker..
                  Zo'n skytec perst er niet veel watts uit.

Iets tweedehands? dan denk ik aan een dap palladium.
                  Degelijke versterkers voor het geld,en ze persen de opgegeven watts er zowat helemaal uit.

Comment

Om mee te beginnen is de Skytec SMWA18 wel een leuke en goedkope subwoofer.
                    Verwacht er echter geen 'top sound' van.

Comment

Oke,
                      Ik ben er nu wijzer mee geworden ik ga toch voor de SMWA18.
                      Lijkt mij genoeg om mee te beginnen het hoeft ook niet super hard te gaan!
                      Allemaal hartstikke bedankt nu ben ik er toch wijzer uit geworden.

Comment

Topic mag een slotje op

Comment

Topics laten we open vanwege mogelijke extra vragen in de toekomst.

Comment

Working...
                          X