Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe digitale mengtafel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gisteren in Frankfurt veel informative ed ingewonnen. ( De jongens die er het meeste mee moeten gaan werken hebben natuurlijk de meeste inbreng in de keuze binnen bepaalde financiele mogelijkheden) en in overleg is de keuze gevallen op Soundcraft.
    Het wordt of de Compact 24 (als die nog leverbaar is) en anders een Expression 2

Comment

Ik kijk in ieder geval uit naar je review! :)

Comment

@SLGV wat heb je op dit moment voor tafel(s) staan en wat blijft daar van de komende jaren..
        Lijkt me voor het gebruiksgemak toch bevorderlijk om eventueel bij hetzelfde merk te blijven als je al iets digitaals hebt (zoals bij digico de SD11 de kroegtafel is t.o.v. de SD8/9/ten en zoals elk merk eigenlijk wel grotere en kleinere digi's bouwt)

Comment

Revieuw zal er zeker komen: zal nog eventjes duren overigens voordat de mixer er ook daadwerkelijk is dus.

Bazzy: Helaas hebben we nog geen digico (dat is net een stapje boven ons huidig budget) hebben momenteel een behringer DDX3216, en Tascam DM24 verder regelmatig een X32 op inhuur. De DDX3216 gaat er uit.

Comment

@SLGV
            Ik bedoelde het ook meer als voorbeeld dat ik persoonlijk altijd bij hetzelfde merk zou blijven. Nu heeft de expression nog geen digitale multi volgens mij, maar op moment dat je die wel hebt ligt een keuze voor een 2e tafel zonder stageblock erg voor de hand.
            Heb overigens pas 1x hands-on ervaring op een expression en moet zeggen dat ie fijn aanvoelt en klinkt!

Mocht die DDX eruit gaan laat het me even weten, ik heb er misschien voor thuis wel wat interesse in.

Comment

De SI reeks heeft overigens wel mogelijkheid tot digitale multi voor uitbreiding van kanalen namelijk Soundcraft stagebox mini (een 16/8 en 32/8 variant) via MADI. Beide zeer betaalbaar voor het aantal extra kanalen wat het oplevert en evt later ook bruikbaar met de grotere soundcraft tafels zoals de VI.

Tafel wordt deze week besteld: dus de DDX3216 staat momenteel al te koop !

Comment

Working...
              X