Announcement

Collapse
No announcement yet.

Set kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Die beschikken niet over een USB-interface en persoonlijk zou ik die wel adviseren. Daarnaast, mocht je ooit eens iets extra's willen aansluiten dan kom je al heel snel uitgangen tekort. Ik zou het risico niet nemen en wat extra kanaaltjes pakken, maar het is je eigen keuze natuurlijk.
    daar heb je een punt. is dit dan niet iets? heeft USb maar is net iets goedkoper?

Comment

Die zou inderdaad kunnen.

Het enige wat je dan nog nodig hebt is de juiste kabels.

Wel zie ik dat de SMWA15 geen stereo-ondersteuning heeft. Wat ik persoonlijk zou doen, is de CTRL Room uitgang op de mixer gebruiken (je hoofdtelefoon vervalt dan) met een CAB724 kabel voor de aansluiting van de subwoofer.

Je Fostex monitoren kun je dan aansluiten met een CAB631 kabel.

Comment

Die zou inderdaad kunnen.

Het enige wat je dan nog nodig hebt is de juiste kabels.

Wel zie ik dat de SMWA15 geen stereo-ondersteuning heeft. Wat ik persoonlijk zou doen, is de CTRL Room uitgang op de mixer gebruiken (je hoofdtelefoon vervalt dan) met een CAB724 kabel voor de aansluiting van de subwoofer.

Je Fostex monitoren kun je dan aansluiten met een CAB631 kabel.
        bedankt en de hoofdtelefoon vervalt niet want mijn pc voor panel en pc achterpanel zijn beide apart dus dat komt wel goed

Comment

Moet ik ook nog een verloop plug hebben? voor het mengpaneel naar de pc? want die kabel is 3.5 MM jack en in een mengpaneel gaat de 6.3MM toch?

Comment

Dat kun je toch via USB doen? Dat is nu juist het grote voordeel aan een USB mixer... ;)

Comment

Dat kun je toch via USB doen? Dat is nu juist het grote voordeel aan een USB mixer... ;)
              even niet bij nagedacht. hoe zit het met een tablet dat geen USB aansluiting heeft?

Comment

Die zul je uiteraard wel via analoge audio-kabels moeten aansluiten.

Comment

Die zul je uiteraard wel via analoge audio-kabels moeten aansluiten.
                  kan dit wel door middel van de 3.5 MM jack tulp aansluiting naar de headset ingang. en dan een verloopstukje?

Comment

Is het dan mogelijk om een tablet aan te sluiten als 2e input.

Comment

Je zult via een 3.5mm stereo mini-jack naar 2x mono jack kabel je tablet moeten aansluiten op een line input van de mixer.

Comment

Je zult via een 3.5mm stereo mini-jack naar 2x mono jack kabel je tablet moeten aansluiten op een line input van de mixer.
                        wat voor kabel moet er dan tussen op een mengpaneel zit toch geen 3.5MM

Comment

Nee, maar op je tablet toch wel? ;)

Comment

Nee, maar op je tablet toch wel? ;)
                            mijn tablet heeft 3.5 MM ja. maar mijn kabel is 3.5MM naar 3.5MM dus de een past in mijn tablet maar kan er een 3.5MM kabel in een mengpaneel zo niet moet ik er een koppel stukje tussen doen

Comment

Dan zou ik er gewoon een nieuwe kabel voor pakken, anders ga je allerlei kabeltjes houtje-touwtje aan elkaar knopen en dat is vrij storingsgevoelig (zeker bij een 3.5mm connector).

Comment

Dan zou ik er gewoon een nieuwe kabel voor pakken, anders ga je allerlei kabeltjes houtje-touwtje aan elkaar knopen en dat is vrij storingsgevoelig (zeker bij een 3.5mm connector).
                                kan ik niet gewoon mijn tulp-jack gebruiken ? met een convertor er tussen voor mijn tablet dat de tulp 6.3 MM word?

Comment

Working...
                                X