Dan heb je inderdaad alles compleet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Set kopen
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostUh... ik heb even geen idee over welk product je het nu precies hebt.
heb nu alles binnen. waar moet ik de subwoofer in doen? ik heb main out en een hele hoop line in. maar waar zit de line out voor de subwoofer? en kan je line 1/2 waar ook een microfoon in kan gebruiken voor line in van een tablet?
als ik iets afspeel pakt hij het niet via mijn PC kan dat kloppen? het is toch USB en spelen maar?
Comment
-
Zoals ik al eerder in het topic heb vermeld, kun je je CTRL output gebruiken om de subwoofer aan te sluiten.
De microfooninput is uiteraard niet geschikt voor een tablet, want een tablet heeft een lijnuitgang. die moet je op de lijningang (line in) van de mixer aansluiten.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostZoals ik al eerder in het topic heb vermeld, kun je je CTRL output gebruiken om de subwoofer aan te sluiten.
De microfooninput is uiteraard niet geschikt voor een tablet, want een tablet heeft een lijnuitgang. die moet je op de lijningang (line in) van de mixer aansluiten.
maar hoe kan ik Teamspeak via het mengpaneel naar mijn koptelefoon te doen zonder dat de muziek er ook heen gaat? en het gepraat mag niet naar de speakers.Last edited by joelalbersen; Saturday-11-05-2013, 15:13.
Comment
Comment