Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vervanging d2 director (compacte controller)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vervanging d2 director (compacte controller)

Hoi allemaal,

Ik ben in het bezit van de D2 Director van Numark en vind dit goedkope apparaat zeer fijn om mee te werken. Het is ideaal om te gebruiken als secundaire player en je neemt het overal mee naartoe. Echter vertoont het apparaat na 5 jaar kuren en ben ik op zoek naar een alternatief.
    Mijn oog viel direct op de MEP 7000 van Pioneer, alleen zit ik met dat grote 19" langwerpige CD apparaat dat erbij zit..
    Verder kan ik echt niks vinden dat vergelijkbaar is, dat wil zeggen een compact 19" dubbeldeckse player met een groot scherm in het midden en kleine jogwheeltjes.

Heeft iemand enig idee?

Gr. Kris

De controller van de MEP7000 wordt/werd ook los verkocht als SEP-C1.
    Dan zit je dus niet met de dubbele CD-speler.

Comment

Met alleen het controle paneel kun je geen USB sticks laden en afspelen, hiermee kun je dan alleen de PC aansturen. Je bent dus het 19" CD rack wel nodig om de volledige functionaliteit van de MEP te gebruiken.
      Wel kan ik zeggen dat hij enorm fijn werkt. Wij hebben hem samen in een rackje met een Dateq XTC2 en gebruiken het rack veel voor tape artiesten e.d. Ideaal!

Comment

Ik had hetzelfde probleem en heb na lang wikken en wegen besloten om volledig digitaal te gaan. Tot voor kort draaide ik met een set CDJ-1000 en de D2 Director, nu overgeschakeld op een DDJ-SX, met al m'n muziek op een Macbook Pro met Serato DJ. Zéér tevreden van!

Comment

Working...
        X