Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke oordopjes zijn dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke oordopjes zijn dit?

Hallo,

Ik heb een vraag. Kan iemand mij vertellen welke in ear oordopjes dit zijn?

Alvast bedankt,
    Bas

Link: http://afbeelding.im/FXQh

chinese namaak van beats by dre?

Comment

Dit zijn doppen van het merk "Beats by Dr. Dre" en is inderdaad zoals Jasper al aangeeft namaak

Comment

Nou, lijkt me niet. De meeste Beats namaak lijkt er verdomd veel op en dat is bij deze dopjes niet het geval.

Lijkt me een logo van een HiFi-achtig merk, maar kan me niet herinneren waar ik het logo gezien heb. Bang & Olufsen is het in ieder geval niet.

Comment

Heb nog gezocht naar audio merken met een b, of met logo b, maar niks gevonden. en deze b lijkt verdacht veel op de b van de beats audio

Comment

Vind het er niet op lijken, en een namaak product zal dan ook het ronde B logo krijgen... Dit is een ander merk of er op gepaint, kan haast niet anders.

Comment

Misschien een rare vraag van deze kant uit maar waarom wil je weten wat voor oortjes het zijn? Waar heb je de afbeelding vandaan misschien is daar wat meer info te vinden.

Verder zijn er heeeeeel erg veel verschillende oordopjes. Dus als je de wensen die je hebt en het eventuele budget opgeeft kunnen we je misschien ook wat andere opties geven.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                Misschien een rare vraag van deze kant uit maar waarom wil je weten wat voor oortjes het zijn? Waar heb je de afbeelding vandaan misschien is daar wat meer info te vinden.

Verder zijn er heeeeeel erg veel verschillende oordopjes. Dus als je de wensen die je hebt en het eventuele budget opgeeft kunnen we je misschien ook wat andere opties geven.
                Ik denk niet dat Laidback Luke met namaak beats in zijn oren rond loopt :p
                Hij droeg deze namelijk tijdens Ultra Music Festival. Ik was gewoon benieuwd wat voor oortjes hij gebruikt.

Comment

Working...
                X