Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCF ART 310-A luid probleem (zonder input)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RCF ART 310-A luid probleem (zonder input)

Gisteren kwam er bij het aanzetten van één van m'n RCF's een enorme bak herrie uit, zonder dat ik ook maar enige input heb. Ook het volume staat helemaal uit. Om dit te illustreren, heb ik een filmpje opgenomen (pas op: is echt luid!!!:mad:)
    HIER HET LINKJE, PAS OP HET IS ECHT LUID!!!

Iemand enig idee wat dit kan zijn????

Bijna 50 views en niemand heeft een idee??
    Heb ik weer...

Comment

Een vieuw betekend helemaal niks dus niet zo ongeduldig..
      had je eigenlijk net willen helpen: maar dan laat ik je nog maar even wachten..

oke omdat het donderdag is heb je geluk: Nee dit hoort niet: neem contact op met je levernancier: wellicht valt hebt binnen de garantie

Comment

Ik heb je linkje zitten beluisteren en ik heb het vermoeden dat het iets met je voeding is.
        Het klinkt als een elco die continue uit ze dak aan het gaan is. Half ontploft dus.
        Iets in de afvlakking van je voeding dus waarschijnlijk.

En SLGV, het is wel erg makkelijk om bij iedereen als reactie te plaatsen, neem contact op met je leverancier.
        Zoiets als een auto forum en iedereen reageert met, ga naar de garage ermee.

Comment

Bedankt voor de reacties!
          Sprak gisteren een elektrotechnicus en die ook vermoedde dat het aan de voeding lag. Hij gaat er binnenkort mee bezig.
          Moest wel even googlen wat een elco was...

Comment

Tja als er nog garantie op zit waarom zou je dan zelf gaan iets gaan proberen (zeker als je niet weet hoe of wat)

Als er iets met onze auto is gaat ie ook gewoon direct naar de garage, dus zo vreemd is dat niet....

Comment

Tsja, als de noodzakelijke technische kennis hiervoor ontbreekt dan heb jij weinig andere keus dan alles naar de winkel of garage te brengen.

Comment

Laatst zelf nog weer even bezig geweest. Het lijkt (voornamelijk) aan de aarde te liggen. Wanneer ik de speaker aanzet op een niet geaard stopcontact, is de brom nagenoeg weg. Er zit nog wel wat, maar zeker niet zo luid als hierboven weergegeven.
                Ik heb 2 week geleden Showtrade in Assen gevraagd om een indicatie voor reparatie, maar tot op heden nog niks gehoord...

Comment

Working...
                X