Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ 1000 MK2 geen mp3 ondersteuning?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ 1000 MK2 geen mp3 ondersteuning?

Hi,

Ik lees op verschillende websites dat de CDJ 1000 MK2 geen mp3 ondersteund. Helaas behoort dit tot de set-up van een club waar ik ga draaien en ben nu benieuwd hoe ik dit oplos. Al mijn muziek staat momenteel op mijn USB stick maar mp3's branden op CDs heeft dus ook geen zin?

Iemand een oplossing hiervoor?

Gr.

CDJ1000's lusten sowiezo geen stickie
    mp3 op cd branden heeft ook geen zin: deze slikt alleein gewone cd's.
    Dus Eigen setje meenemen of zorgen dat de club maar een 2000 setje neerzet.

Comment

Dat 1000 geen USB ondersteunen en dat dit type 1000 geen mp3 wist ik al.

Maar het lijkt me toch niet dat er geen oplossing is voor dit probleem? Deze spelers waren tot ongeveer 2006 in gebruik voor vele DJs die toen al echt CDs brandde.

Comment

Ja een gewone gebrande cd kan wel, maar geen mp3 cd.
        Je kunt je MP3 bestanden wel als gewone cd branden, maar dan ga je veel cd's nodig hebben.

andere: Eigen dj-set meenemen als je die hebt of zorgen dat er spelers komen te staan waar je wel wat mee kunt

Comment

Eigen spelers meenemen kan niet, het is een boeking in het buitenland :)

wat is precies een mp3 CD, een CD met daarop gebrande mp3 tracks? Een CD die je in de winkel koopt kan dus wel...?

Comment

CD met 100 tracks in mp3 draait ie niet.
            Een CD met 10 tracks in mp3 draait ie wel(deze ziet hij dan als gewone cd)

Correct me if i'm wrong!

Comment

Een cdj 1000 mk2 leest geen mp3. Dus ook niet als er maar 1 nummer op een cd staat. Hij leest wel cd's die geen nummers in mp3 bevatten natuurlijk. Kun je die club niet zover krijgen dat ze een setje 2000's voor je huren?

Comment

CD (of DVD) met mp3 is een data CD (met mp3 bestanden)
                "Gewone" CD is een audio CD (Dus branden als audio (red book) CD).

Comment

Thanks, ben er inderdaad uit :)

Hij speelt inderdaad gewoon tracks af maar je moet hem branden als audio CD (.wav bestanden). Nadeel is dus dat je maar zo'n 15 tracks per CD kan branden.

Ik ga inderdaad vragen of ze wat willen huren, anders moet dit inprincipe geen probleem zijn nu ik dit weet.

Iedereen bedankt!
                  Last edited by duceau; Wednesday-15-05-2013, 00:46.

Comment

Working...
                  X