Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digitale mengpaneel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Digitale mengpaneel

Hallo allemaal. Ik ben aan het sparen voor een digitale mengpaneel. Maar ik weet niet welke goedkoop is maar goed. Er moeten minimaal 16 mic ingangen in zitten en minimaal 4auxen. Alvast bedankt

Ho ho ho even... volgens mij loop je nu iets te hard van stapel.

Op het ene moment heb je het over microfoons, op het andere moment heb je het over een Behringer PA-mixer en nu spring je opeens van de hak op de tak en moet er een digitale mixer komen.

Probeer nu eerst eens goed op een rijtje te zetten wat je nu precies wilt, wat je eisen/wensen zijn en wat je er aan uit wilt gaan geven.

Termen als 'goedkoop maar goed' werken niet als het om PA-mixers gaat. Er zijn goede mixers, maar daar moet je een aardige duit voor neertellen en er zijn ook goedkope PA-mixers, maar die zijn voornamelijk gericht op hobbymatig gebruik. Je zult dus ergens een compromis moeten sluiten.

Ik kan me niet voorstellen dat je van het ene op het andere moment opeens iets persé zo snel mogelijk in huis wilt halen, daar zul je toch eerst goed over moeten nadenken. Doe dus even rustig aan en je hoeft echt niet om de haverklap een nieuw topic aan te maken. Daarmee wil ik dus voorstellen om in je andere topic verder te gaan en daar je vraag opnieuw en volledig te stellen (dus onder vermelding van alle nodige informatie die we nodig hebben om jou goed te kunnen adviseren).

Comment

Working...
    X