Meer en meer krijgen wij de aanvraag van klanten voor een geluidssysteem voor kinderfeestjes, achtergrondmuziek enzo verder.
Het kleinste wat we momenteel in de verhuur hebben is de Jb systems Vibe18SMK1 + 2. Niet echt compact met ruwweg 60kg ;)
Na wat zoeken heb ik een stel behringer B210D's op de kop kunnen tikken. Nu zoek ik nog een compacte actieve subwoofer voor er onder.
Zelf dacht ik aan de Devine sub 115A
Slecht 20kg en toch een 500Wrms en een continu SPL op 1 meter van 123 dB (als we de fabrikanten moeten geloven)
Een stapje hoger is er natuurlijk de
Behringer Eurolive B1500D-PRO maar die weegt al 42kg.... Niet echt wat ik zoek.
Iemand anders nog ideeën??
Of schatting naar capaciteit voor 2 behringer B210D's en 1 Devine subje?
Ik schat een 50man op "fuif" niveau en een 80-90 als achtergrond muziek. Mogelijks met 4 topjes om de spreiding wat beter te verzorgen.
Het kleinste wat we momenteel in de verhuur hebben is de Jb systems Vibe18SMK1 + 2. Niet echt compact met ruwweg 60kg ;)
Na wat zoeken heb ik een stel behringer B210D's op de kop kunnen tikken. Nu zoek ik nog een compacte actieve subwoofer voor er onder.
Zelf dacht ik aan de Devine sub 115A
Slecht 20kg en toch een 500Wrms en een continu SPL op 1 meter van 123 dB (als we de fabrikanten moeten geloven)
Een stapje hoger is er natuurlijk de
Behringer Eurolive B1500D-PRO maar die weegt al 42kg.... Niet echt wat ik zoek.
Iemand anders nog ideeën??
Of schatting naar capaciteit voor 2 behringer B210D's en 1 Devine subje?
Ik schat een 50man op "fuif" niveau en een 80-90 als achtergrond muziek. Mogelijks met 4 topjes om de spreiding wat beter te verzorgen.
Comment