Announcement

Collapse
No announcement yet.

mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mengpaneel

bestaat er ook een goedkoop mengpaneel en als ik dan de schuif open doe dat het liedje begint

Veel DJ mixer ondersteunen dit (faderstart), net als veel CD spelers. Kwestie van een mooie combi zoeken.

Comment

weet jij een 10 tot 20 kanaals mengpaneel met faderstart en tot 200 euro

Comment

Neej die zijn er nieuw niet.

Sowieso zijn de meeste Dj tafels die over faderstart beschikken maar 4 kanaals. Je hebt er wel met meer zoals de dateq lpm 7.3. Helaas kost die ook een flinke smak meer en dan heb je er nog maar 7 kanalen op zitten.

Maar wat is precies je plan wat je wil gaan uitvoeren. Misschien zijn er ook nog andere opties.

Comment

ik wil een internetradio starten dus ik heb een mengpaneel nodig ik heb al een mengpaneel maar die is mono , dus ik zoek een voor de radio
          niet te duur tot 200 mag iets duurder

Comment

Ik zoek een ferarri voor mn autoclub maar heb maar E200,-.

Dat gaat niet toch? zelfde voor jou wens. 10 kanalen stereo met faderstart voor 200 euro, nee dat kan niet: als je veel wilt kost het ook veel.
            Waarom 10 kanalen, voor radio hebt je er toch maar ene paar nodig? koop dan gewoon een 4 kanaals dj mixer of zo

Comment

ik hoef geen 10 kanaals

Comment

Originally posted by yoje4li View Post
                weet jij een 10 tot 20 kanaals mengpaneel met faderstart en tot 200 euro
                Hier staat van wel.

Dus vertel nu dan eens wat je precies wil?

Wat ga je dus allemaal aansluiten en eventuel ook tegelijk gebruiken?
                waar wil je wel de faderstart op?

Let wel op. Voor faderstart heb je ook spelers nodig die hier mee kunnen omgaan. Ook zijn er verschillende faderstart sturingen en deze werken vaak niet samen als het niet de zelfde zijn

Comment

Working...
                X