Meestal in mijn geval probeer ik toch minstens de luidsprekers van elkaar toch zo een 3-4 meter en als het kan verder uit elkaar te zetten ... en de artiest in kwestie staat dan ook nog eens zo een 3 tot ..... meter van de luidsprekers weg ...het gebeurt zelfden of nooit dat ik rondzingen meemaak , in het begin altijd maar kwam door de slechte opstelling /ervaring ... na verloop van tijd veel getest ook met mid/hoog volume te spelen .
dus de sub zou dan totaal geen probleem mogen geven als die goed is opgesteld ...artiesten waarmee ik meestal sta hebben toch al wat ervaring mee ...waardoor ik meestal gespaard blijf van die ellende .
die draadloze mic , daar mag je op minder dan 30 cm van de luidspreker staan die vangt bijna niets op , echt een super mic wel ...
dus de sub zou dan totaal geen probleem mogen geven als die goed is opgesteld ...artiesten waarmee ik meestal sta hebben toch al wat ervaring mee ...waardoor ik meestal gespaard blijf van die ellende .
die draadloze mic , daar mag je op minder dan 30 cm van de luidspreker staan die vangt bijna niets op , echt een super mic wel ...
Comment