Announcement

Collapse
No announcement yet.

welk van de 3?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het is ook niet dat ik nu al subs nodig heb maar dan weet ik waar ik aan toe ben en zou altijd eerst meet 1 dap kunnen beginnen en wat jij zelf ook zegt rick dat ik onder deze toppen krachtigere subs nodig heb lijkt mij dat die b1800 x misschien wel te kort kan komen?

Comment

Als je dan begint aan subs zou ik er gelijk twee nemen. Een enkele 18 inch onder dubbel uitgevoerde toppen, ik denk dat je dan aardig wat vermogen tekort komt.

Comment

maar zijn jullie het er mee eens dat de DAP X-18B een betere keuze is? want die gaat als het goed is dan toch ook lager? en meer geluidsdruk
        of zijn er nog meer subs rond die klasse wat ik over het hoofd zie? die evt ook zouden kunnen.

Comment

Ik denk dat je in die prijsklasse niet beter kunt krijgen..
          Natuurlijk wat Rick al zei, dat je er beter meteen 2 kunt pakken want 1 voegt niet zoveel toe..

Comment

wat is eigenlijk het verschil tussen DAP-Audio X18B en de DAP-Audio XT-18B alleen het uiterlijk begrijp ik ervan dan? kwa klank is het dus het zelfde neem ik dan aan?

Comment

Bij de XT-18B is alleen het uiterlijk anders,en is hij wat meer roadproof.
              Maar je hebt ook de de XT-18B MKII.
              Deze is een paar kilo lichter en zou beter beschermt zijn.

Comment

ja die zag ik ook nog ja maar oke de prijs word ook alleen maar hoger terwijl je het zelfde geluid zult hebben eigenlijk dus?
                ?

Comment

Volgens highlite (importeur van dap) zou het geluid meer definitie moten hebben in de hogere frequentie's, de toppen dus.
                  Bij sub's maakt dit niet veel uit,het is dan vooral de vraag of jij die extra tientjes bij wil leggen voor minder gewicht en een beter bescherming tegen te hogen vermogens?

Comment

dan lijkt mij dat de XT-18B goed genoeg is en kwa uiterlijk ook mooier eigenlijk
                    maar om terug te vallen op de b 1800x pro en dan die dap is die dap dan nou beter ofniet heb ik nog niet echt duidelijk antwoord op? volgens de specs wel kwa diepgang en wattages ookal zeggen de wattages niet alles maar die max spl meer toch?

Comment

Ik gaf al aan dat hij krachtiger is, stefke96 zei ook al dat de X-18B mits goed versterkt korte metten met de B1800X maakt.

Comment

oke bedankt voor de informatie al zou een dap palladium 2000 genoeg zijn?

Comment

Vind ik eigenlijk aan de lichte kant voor zo'n sub's.
                          Kijk naar iets met ongeveer 1000 Watt op 8 Ohms stereo,zo heb je wat headroom en de palladium komt niet aan de opgegeven 750 Watt..
                          Eerder iets van 650/700 Watt.

Ook het voordeel is als je nu een zwaardere versterker pakt dat het makkelijker is om later uit te breiden.

Comment

oke zou ik via die dap's mijn b2520's kunnen doorlussen? of moet ik dan een versterker hebben die 2 ohm aan kan?

Comment

Dit zou moeten kunnen als je gebruik maakt van het interne filter van de sub, die houd het geheel op 4 Ohm.
                              Doe je dit niet dan wordt het 2 (2,66) Ohm en daar kan een palladium niet op draaien.

Comment

aha dus ik zou opzich die behringers en evt die dap subs achter de dap palladium 2000 kunnen doen maar wel zwaar underpowerd? en dan filtert de subs toch gelijk de echte lage tonen uit de behringers?

Comment

Working...
                                X