het is ook niet dat ik nu al subs nodig heb maar dan weet ik waar ik aan toe ben en zou altijd eerst meet 1 dap kunnen beginnen en wat jij zelf ook zegt rick dat ik onder deze toppen krachtigere subs nodig heb lijkt mij dat die b1800 x misschien wel te kort kan komen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
welk van de 3?
Collapse
X
-
Volgens highlite (importeur van dap) zou het geluid meer definitie moten hebben in de hogere frequentie's, de toppen dus.
Bij sub's maakt dit niet veel uit,het is dan vooral de vraag of jij die extra tientjes bij wil leggen voor minder gewicht en een beter bescherming tegen te hogen vermogens?
Comment
-
dan lijkt mij dat de XT-18B goed genoeg is en kwa uiterlijk ook mooier eigenlijk
maar om terug te vallen op de b 1800x pro en dan die dap is die dap dan nou beter ofniet heb ik nog niet echt duidelijk antwoord op? volgens de specs wel kwa diepgang en wattages ookal zeggen de wattages niet alles maar die max spl meer toch?
Comment
-
Vind ik eigenlijk aan de lichte kant voor zo'n sub's.
Kijk naar iets met ongeveer 1000 Watt op 8 Ohms stereo,zo heb je wat headroom en de palladium komt niet aan de opgegeven 750 Watt..
Eerder iets van 650/700 Watt.
Ook het voordeel is als je nu een zwaardere versterker pakt dat het makkelijker is om later uit te breiden.
Comment
Comment