Announcement

Collapse
No announcement yet.

welk van de 3?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja,maar ik zou toch kijken dan voor een tweede versterker net nog een crossover erbij.

Comment

Ja maar dan zou het voor de kleinere feestjes ofzo wel leuk zijn eerst, maar welke tonen krijgen de behringers dan nog? Vanaf hoeveel hz?

Comment

160 Hertz als het goed is.

Comment

Doe maar 125 a 130 waar het kantel punt ligt

Al met behoorlijk wat van die setje te maken gehad en over het algemeen ligt het daar. De sub gaat wel wat hoger door en de top begint al wel wat eerder maar het echte effectieve punt ligt zo rond de 125 hertz

Comment

wat is eigenlijk de American Audio Sense 18B
            is dat eigenlijk niet wat?

Comment

Hier kan ik weinig over zeggen aangezien ik ze nog nooit heb gehoort..
              Ga een kijken bij een dealer die deze serie heeft en ga vergelijken ;)

Comment

Luisteren en vergelijken (plus uiteindelijk eens voor jezelf goed op een rij zetten wat je nou precies wél en níet wilt) lijkt me inderdaad het beste. Uiteindelijk gaan we bijna het volledige assortiment passieve subwoofers af en blijft het veranderen.

Comment

ja oke dat snap ik, maar dan moet ik eerst een plek vinden om te gaan luisteren enig idee wat dicht bij overijssel zit?

Comment

ik zit ook een beetje op marktplaats te kijken en kwam ik dit tegen dap RW-18B maar dat is denk ik de lichte versie ofniet? of de oude versie van RX-18B ?
                    ik probeer nu ook veel informatie te vinden

Comment

De RW en RX serie staan echt een stuk onder de X-serie, dus ik zou voor de X18B gaan

Comment

kben trouwens is gaan luisteren he bij een audio zaak ik dacht daar staan ook wel die dap's op foto's te zien maar nee maar er stond wel Electro-Voice Live X ELX118 was toch dicht bij geen probleem dus
                        die had ik ook net op het oog en dacht dat is wel wat, hij had de active serie er staan en mocht die sub horen en hij had een ev top erop maar ik dacht maar 1 ding waar is nu de echte bass druk? dat vond ik dus wel raar en hij stond zogoed als op zijn max, 1 ding weet ik wel mijn behringers hebben een veel betere bass

Comment

Working...
                        X