Announcement

Collapse
No announcement yet.

American Audio Luidsprekers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American Audio Luidsprekers

Beste Lezers,

Ik ben op zoek naar een nieuw setje boxen nu viel mijn oog op de american audio apx-152/dap-k115/american audio dls-15.
    Maar mijn vraag is nu wat is het grote verschil tussen deze boxen en welke kan ik het beste aanschaffen?, en welke boxen zijn er nog meer aan te raden in deze prijs klasse?

Met vriendelijke Groet Andy

Mijn vragen:
    - Wat wil je er mee (drive-in / disco / spraaak / ..)
    - Hoeveel mensjes wil je er ongv. mee bespelen
    - Hoeveel wil je max per box uitgeven?

Persoonlijk zou ik gaan voor de American audio dls-15,
    En waarom, 15" , mulitifunctionele bebuizinng, ..

De dap k-115 gaat na mijn mening TE snel vervormen etc. en je hebt hem zo opgeblazen.

Comment

Hoi Citybeatz,

Ik wil de boxen gaan gebruiken voor drive in show, Ik had per box max. 200 euro in gedachten. Het aantal mensen is nog niet echt van toepassing, draai voornamelijk nog kleine feesten.. maar wil wel in gedachten houden dat als ik later iets groters ga draaien dat ik dan niet nieuwe boxen hoef te kopen maar kan uitbreiden(subwoofer of nog een setje erbij)

Groetjes Andy

Comment

Beste Andy,

Persoonlijk zou ik gaan voor de [url=http://www.bax-shop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.f lypage&product_id=1609&category_id=288&option=com_ virtuemart&Itemid=2American Audio APX 15/2[/url], klinkt naar mijn mening het lekkerste en heeft genoeg volume tot een man of 80 in een ideale omgeving.

Daarnaast het voordeel dat je later 1 of 2 APX subjes erbij kan aanschaffen. Wil je het bij de topjes laten kijk dan ook eens naar de actieve biamped versie. Ik ben persoonlijk altijd wel gecharmeerd van actief met alle voordelen van dien. Deze is overigenst bi-amped dus twee versterkers ingebouwd voor optimum aan geluidskwaliteit.

Comment

Beste Jochanan,

Bedankt voor je antwoord, Ik heb alleen nog 2 vragen:

1. Als ik kijk naar de DLS (zoals citybeatz aanrade) en naar de APX heeft de DLS meer dB dan de APX (en zou die dus ook beter moeten zijn(?))

2. Wat is het voordeel van 2 versterkers? de box gaat er toch niet harder door(?)

Alvast bedankt voor je antwoord,

Groetjes Andy

Comment

Het grote plaatje van de american dj apx doet het trouwens niet :wink:

Comment

2 andy,

Bij mij doet de uitvergroting het wel, vreemd. Probeer het nogeens zou ik zeggen.

Het verschil in DB`s zegt iets over de geluidsdruk van een luidspreker. Dit is een belangrijk gegeven. Aan de andere kant zegt het ook weer niets, ik heb liever een lagere geluidsdruk met een net klinkende luidspreker dan andersom. Vandaar dat er soms een hele hoge db wordt aangemeten, maar het vervolgens klinkt als een "pieppppp".

Het allerbelangrijkste is om ze naast elkaar te beluisteren. Je zou ook eens kunnen kijken naar de DB technologie basic luidsprekers. Zijn erg leuk en passief te verkrijgen, bijvoorbeeld de basic 100. Ik hoop ze van het weekend in de webshop te kunnen zetten. Dus nog even geduld.

Comment

waar spaar je niet voor voor de behringer heb ze ook en het geluid is perfect geen vervorming e.d en krijg alleen possietieve reacties voor het goede geluid dus mischien het denken waard voor die paar tientjes heb je wel meer...

Comment

2Partysounddriveinn
                  Dat is misschien ook nog wel een optie..

2jochanan
                  Heb je die american dj's op voorraad?
                  (zou wel heel gunstig zijn nu, met die 10% extra korting)

Comment

Nu niet meer, heb er zojuist twee verkocht, komen dinsdag of woensdag weer binnen. Dan kan je ze ook even komen luisteren.

Ik neem aan dat je de american audio bedoeld en dan de APX 15.

Comment

Ja.. Het enige probleem is dat ik in limburg woon :( Was 2 weken geleden bijna bij jullie geweest, vakantie in port zeelande, op terug weg naar huis even in goes gewinkeld. Bij het jeanscentre het adres van jullie gevraagd zijn we toen naar dat adres gereden bleken we helemaal verkeerd te zitten(wat keek die meneer raar aan de deur)! Die mevrouw heeft blijkbaar schuin gekeken in het telefoonboek.. helaas was het al laat op de midag 16.00 anders was ik beslist nog even langs gekomen! helaas gemiste kans.. misschien binnekort weer naar zeeland en anders maar laten verzenden, maar dat is ook zo'n weggegooid geld ;)

Igg bedankt voor de antwoorden en je ziet de bestelling (hoop ik) binnekort wel komen ;-)

Groetjes Andy

Comment

Andy,

mmm jammer, had graag even kennis gemaakt. Verzenden is ook geen probleem dat doen we elke dag, dus daar kunnen jou speakers ook bij hoor.

Nu met die 10% korting vallen die verzendkosten ook in het niets! Ik zie de bestelling wel verschijnen.

Comment

Beste Andy,

De speakers zijn op voorraad, dus als je nog interesse in heb. Vandaag besteld morgen in huis.

Groetjes
                          Nathanael

Comment

Working...
                          X