Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actieve speaker.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb zelf twee jaar de B210D gehad, en daar ben ik altijd tevreden over geweest. Nee de klank is niet bepaald om aan te bieden aan de koningin maar voor op de slaapkamer prima. Daarbij zijn ze ook nog redelijk compact en komt er flink wat geluid vanaf voor het geld. Het enige nadeel is dat ze redelijk aggeressief zijn in het hoop op hogere volumes.

Ik ben zelf sinds kort overgestapt op de alto pro TS serie, en dat is toch wel een wereld van verschil. Veel strakker, beter, mooier geluid.

Comment

Originally posted by rjant2 View Post
      Dan worden het de Devine Artis want die heb je de volgende dag in huis, op de bihringers moet je 15 weken wachten.
      Levertijd maakt voor mij op dit moment niet zoveel uit

te minste als je ze hier koopt.
      Jepp, zoals altijd!

Succes
      Dankjewel!

Originally posted by miciel View Post
      ga je de speakers ook voor feestjes gebruiken ?
      Op dit moment niet.

eigenlijk is het geen vergelijking een 10 en 12 ich speaker.
      12 inch gaat wat dieper dan 10 inch. en de 12 inch heeft meer vermogen dan 10 inch.
      zou je een divine artis 12 inc en een Behringer Eurolive B212D met elkaar vergelijken dan zou ik zeggen kies voor beringer (maar ja wat wil je het prijsverschil is 90 euro)
      Ik weet dat het moeilijk te vergelijken is, maar er zit (zoals je zegt) wel een verschil van 90 euro in, tussen de Artis 12 en de B212D.

wat ook een leuke optie zou zijn is de divine flex 12 alleen zit deze een beetje boven je budget.
      Devine Flex 12A lijkt me fijne speaker, ik heb ze zelf nog nooit gehoord, maar de bluetooth (werkt deze met telefoon en laptop?) + MP3 + afstandsbediening lijken me heel handig.

Originally posted by 76-er View Post
      TS geeft nu trouwens wel twee verschillende getallen, 150 en 500 euro, da's nogal een verschil. Is die 150 het bedrag per speaker en 500 het totaal van alles bij elkaar?
      Je hebt inderdaad gelijk dat het een groot verschil is, €500 á €600 heb ik er wel voor over, maar ik vind dat wel een beetje duur voor 2 speakers voor op een slaapkamer, €150 euro is per speaker, en €500 voor 2 Speakers,

Ik hoor veel van jullie over de Alto TS, zijn deze het extra geld echt waard?
      Wat vinden jullie van de Devine flex 12A?, Mij lijken het fijne speaker wegens de afstandsbediening, MP3 en de Bluetooth, dit wil ik dus ook wel op mijn toekomstige speakers.

Ik heb er dus wel €500 á €600 voor over, maar het liefst hou ik het beperkt, wat voor speakers raden jullie aan voor speakers van €250 euro? per speaker

Comment

Ik heb zelf de Devine Artis 12A actieve luidspreker. Het is echt aan te raden! Zeer goed geluid, goede bass en heel amkkelijk uit te breiden.
        Als je budget 500,- euro is kun je ook makkelijk de Devine Artis 15A actieve luidspreker kopen. Een vriend van mij heeft die en daar komt echt geweldig geluid uit.
        En volgensmij zit er niet zo veel verschil tussen Devine en Behringer?

Comment

15 inch lijkt me iets t overpowered voor een slaapkamer?

En de Devine Flex 12A? is dat wat? lijkt mij erg handig met bleutooth en afstandsbediening?

Comment

15A is misschien voor een slaapkamer wel overpowerd, maar als je later toch wilt gaan draaien heb je meteen het beste van het beste.
            Ik heb niet echt veel verstand van de flex serie. Ik weet het niet zeker maar, als je 2 flexjes neemt kun je maar een speaker bluetooth zetten en moet je die doorlinken naar je andere speaker met een XLR kabel.

Comment

Originally posted by twistdj. View Post
              15A is misschien voor een slaapkamer wel overpowerd, maar als je later toch wilt gaan draaien heb je meteen het beste van het beste.
              Ik wil niet heel flauw doen, maar ik denk dat jouw definitie van "het beste van het beste" een beetje verschilt met die van andere mensen....

Mijn advies; laat behringer en devine links liggen en investeer wat geld in bijvoorbeeld tweemaal alto pro ts110A. Ik heb deze ook, en is prima te gebruiken voor zowel kleine feestjes als slaapkamergebruik. Geluid is prima voor het geld, en zeker beter dan de behringers, en heel zeker beter dan devine.

Comment

Originally posted by larsholm View Post
                Ik wil niet heel flauw doen, maar ik denk dat jouw definitie van "het beste van het beste" een beetje verschilt met die van andere mensen....
                Ik bedoel het beste van Devine en ik een van mijn eerdere berichten in deze topic had ik gezegt dat Devine bijna het zelfde is als Behringer.

Comment

Ik bedoel het beste van Devine en ik een van mijn eerdere berichten in deze topic had ik gezegt dat Devine bijna het zelfde is als Behringer.
                  Dit is strikt persoonlijk, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik vind de klank van behringer toch fijner dan devine. En alto gaat daar dan weer zwaar bovenuit. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.

Comment

Maar jullie bevelen dus de Alto speakers aan?

Comment

Originally posted by hoimijnnaamis View Post
                      Maar jullie bevelen dus de Alto speakers aan?

Ik denk dat de Alto ts110a een hele leuke speaker is voor het geld, en dat je daar ve plezier van gaat hebben. Onder andere door de contour (loudness) knop is hij ook geschikt voor op de slaapkamer. Mocht je vragen hebben hoor.ik het graag!

Comment

Alto steekt er inderdaad boven uit.
                        Ik weet nu niet wat je budget is want de ene keer zeg je 500,- en de andere keer zeg je 600,-?

Comment

Originally posted by larsholm View Post
                          Ik denk dat de Alto ts110a een hele leuke speaker is voor het geld, en dat je daar ve plezier van gaat hebben. Onder andere door de contour (loudness) knop is hij ook geschikt voor op de slaapkamer. Mocht je vragen hebben hoor.ik het graag!
                          En de Alto 112? enige wat ik wel jammer vind is dat ik dan niet met MP3 of bluetooth kan werken.

Alto steekt er inderdaad boven uit.
                          Ik weet nu niet wat je budget is want de ene keer zeg je 500,- en de andere keer zeg je 600,-?
                          Ongeveer tussen de €500 en de €600

Comment

Toen ik een paar weken geleden in de winkel is Goes was, had ik geen voorkeur voor het een of andere merk. Sterker nog, van alle merken daar had ik nog nooit gehoord, behalve JBL dan. In principe kwam ik voor de goedkoopste en heb in eerste instantie alleen de Devine en Behringer beluisterd. En daar schrok ik nogal van. Na een korte koffiepauze aan een van de medewerkers gevraagd wat betere alternatieven te laten horen die net een tikkie duurder waren. Daarbij passeerde o.a. de Alto TS de revue, maar ook een Macky en zelfs de Soundmate. Al met al nog steeds geen superkwaliteit, maar zeker een stuk beter klinkend dan de speakers waar we mee begonnen waren.

Voor ons kwam toen de Alto als beste in zijn prijsklasse tevoorschijn. Inderdaad jammer dat die geen MP3 aansluiting of ingebouwde Eq heeft, maar dat was niet doorslaggevend.

Mocht het financiëel nog niet te behappen zijn, zou ik gewoon nog even doorsparen.

[al zou ik in jouw situatie gewoon voor monitorspeakers gaan]

Comment

En er zijn geen speakers zoals de Alto serie met MP3 en/of Bluetooth?

Comment

Uhm...

Alto Pro TS112W + Alto Pro TS115W.

Comment

Working...
                                X