Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Geen EQ-regeling op de versterkermodule aanwezig, en er kan geen USB en SD in. Je hebt wel de TS115 vibe, deze slikt usb en sd, maar deze ligt ruim boven budget.
Wel hebben de speakers uit de TS serie een contour-knop. Hiermee worden de hoge en lage frequenties geboost met 3dB. Ookwel bekend als 'loudness'. Dit is voor het normaal luisteren van muziek wel een pluspunt, geeft de muziek iets meer diepgang, en een tikkeltje meer bas.
Waarvoor zou je de bluetooth etc willen gebruiken? Als ik jou was zou ik ipv heel veel meer betalen voor ingeboude mp3/bluetooth voor een paar tienties een bluetoothontvangertje kopen en je muziek gewoon van je computer af draaien. Lijkt me namelijk zeer onpraktisch om elke keer achter je speakers te moeten voor het koppelen van een apparaat of om een volgend nummer aan te zetten...
Wel hebben de speakers uit de TS serie een contour-knop. Hiermee worden de hoge en lage frequenties geboost met 3dB. Ookwel bekend als 'loudness'. Dit is voor het normaal luisteren van muziek wel een pluspunt, geeft de muziek iets meer diepgang, en een tikkeltje meer bas.
Geld dat voor de 'normale en/of de 'bluetooth' versie?
Waarvoor zou je de bluetooth etc willen gebruiken? Als ik jou was zou ik ipv heel veel meer betalen voor ingeboude mp3/bluetooth voor een paar tienties een bluetoothontvangertje kopen en je muziek gewoon van je computer af draaien. Lijkt me namelijk zeer onpraktisch om elke keer achter je speakers te moeten voor het koppelen van een apparaat of om een volgend nummer aan te zetten...
Hoe werkt dat met een Bluetoothapparaat?
Klopt het dat deze twee eigenlijk hetzelfde zijn, en dat het enige verschil de Bluetooth is?:
De Alto Pro TS112W actieve luidspreker met Bluetooth maakt het u makkelijk. Deze luidspreker heeft Bluetooth-ondersteuning om draadloos muziek te streamen.
Alle speakers uit de TS serie hebben een contour knop.
Wat ik bedoel met bluetoothapparaat is een kastje waar je je telefoon aan kan koppelen en waar je muziek heen kan streamen. De alto's hebben een ingebouwde tweekanaals mixer, dus als je een beetje slim aansluit hoef je alleen de luiste kabels te kopen.
Wat ik bedoel met bluetoothapparaat is een kastje waar je je telefoon aan kan koppelen en waar je muziek heen kan streamen. De alto's hebben een ingebouwde tweekanaals mixer, dus als je een beetje slim aansluit hoef je alleen de luiste kabels te kopen.
En wat bedoel je met een mixer? Een 2bands EQ of echt een soort DJ mixer?
De PA speakers zijn per speakers versterkt, je zal dus voor een stereobeeld vanuit je mixer naar elke speaker moeten gaan. Dit kan eigenlijk altijd wel meer een RCA-XLR kabel. Je kan dan één lange stereokabel kopen, de plastic bindertjes die de twee kabels bij elkaar houden doorsnijden en de kabel voorzichtig uit elkaar trekken.
Comment