Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keuze van Tabletop spelers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze van Tabletop spelers?

Ik zit met een probleem, ik kan namelijk geen keuze maken tussen 3 verschillende merken en types van cd/midi players.
    Wat zouden jullie aanraden en natuurlijk waarom zouden jullie deze mij aanraden?

Ik twijfel tussen:
    -Numark ndx900
    ndx900_top_lg.jpg
    -Reloop rmp3 alpha
    Reloop-RMP3-Alpha.jpg
    -Gemini CDJ700
    Gemini-CDJ700.jpg

Bedankt alvast!
    Last edited by BasDiaz; Saturday-17-08-2013, 11:56.

Niemand die een van deze kent? :p

Comment

Je bericht staat er nog geen dag op het forum. wij delen onze kennis en info graag maar ook vrijwillig delen. Dit wil dus ook zeggen dat we niet 24/7 zitten wachten tot iemand een vraag stelt.

Heb wat geduld en het komt vast goed. Wil je snel antwoorden dan zal je Bax zelf even moeten bellen.

Comment

Ik kan je niet de verschillen tussen de CD-Spelers vertellen, omdat ik ze niet alle 3 gebruikt heb.

Ik heb zelf 2x de Reloop RMP3 en ben hier zeer tevreden over. De effecten die op de cd-spelers zitten zijn voor mij zeer goed en voldoende. Zoeken op een USB stick gaat ook gemakkelijk omdat je makkelijk kan zoeken tussen de verschillende mappen.
        Ook vind ik zelf erg handig de de cd-spelers midi ondersteuning hebben. Zodat je ook de favoriete DJ software ermee kan aansturen. Het wisselen tussen de verschillende opties (CD, USB, MIDI) gaat ook makkelijk door middel van 1 knopje.

Zoals uit je kan lezen ben ik zeer tevreden over de Reloops, maar ik heb dus nog nooit met de anderen gewerkt dus zou je daarin geen verschillen kunnen vertellen en welke je nu wel of niet zou moeten aanschaffen.

Comment

Bedankt voor uw antwoord.
          Reloop lijkt me inderdaad ook wel de best uit het lijstje, dit was ook mijn eerste keus.
          Originally posted by ronennieshow View Post
          Je bericht staat er nog geen dag op het forum. wij delen onze kennis en info graag maar ook vrijwillig delen. Dit wil dus ook zeggen dat we niet 24/7 zitten wachten tot iemand een vraag stelt.

Heb wat geduld en het komt vast goed. Wil je snel antwoorden dan zal je Bax zelf even moeten bellen.

Comment

Persoonlijk ben ik wel fan van de NDX900 spelers, wel eens gespeeld met de 400 en 800 versie en die voelen goed aan. Natuurlijk heb je bij Numark al snel een wat 'plastic' behuizing, maar de techniek en functionaliteit is prima in orde.

De RMP-3 van Reloop is al een wat oudere 'rot in het vak', dat wil zeggen dat het een speler is die al jaren meegaat en nog steeds vrij populair is. De Gemini zou ik persoonlijk overslaan. Hij heeft wel de Pioneer looks, maar zit toch anders in elkaar en je betaalt naar mijn idee vooral voor het kleurendisplay (terwijl je, als je met je laptop werkt, een nog veel groter kleurendisplay hebt ;)).

Maar vertel eens over je eisen/wensen en je totale budget. Misschien kunnen we je nog iets aanbieden waar je zelf nog niet aan hebt gedacht. Wat heb je inmiddels staan, met welk medium wil je draaien, etc.?

Comment

Beste,
              Ik heb meerdere malen gehoord dat de numarks vrij goed zijn..maar voor mij is het uitzicht en de display en echte afknapper, deze ogen zo onprofessioneel.
              Ik draai niet met laptop..dus dan zou die gemini niets uitmaken bij mij, ik werk 80% van de tijd met usb en sd en 20% nog mrt cd.
              Ik heb liefst een speler die zeker usb en cd kan afspelen zowel mp3 cds als gewone, liefst met enkele effecten en een proffesioneel ogende display. Het liefst in de buurt van wat de Reloop allemaal te bieden heeft. Mijn maximumbudget voor beide spelers is 900euro.

Alvast bedankt.
              Originally posted by Rick View Post
              Persoonlijk ben ik wel fan van de NDX900 spelers, wel eens gespeeld met de 400 en 800 versie en die voelen goed aan. Natuurlijk heb je bij Numark al snel een wat 'plastic' behuizing, maar de techniek en functionaliteit is prima in orde.

De RMP-3 van Reloop is al een wat oudere 'rot in het vak', dat wil zeggen dat het een speler is die al jaren meegaat en nog steeds vrij populair is. De Gemini zou ik persoonlijk overslaan. Hij heeft wel de Pioneer looks, maar zit toch anders in elkaar en je betaalt naar mijn idee vooral voor het kleurendisplay (terwijl je, als je met je laptop werkt, een nog veel groter kleurendisplay hebt ;)).

Maar vertel eens over je eisen/wensen en je totale budget. Misschien kunnen we je nog iets aanbieden waar je zelf nog niet aan hebt gedacht. Wat heb je inmiddels staan, met welk medium wil je draaien, etc.?

Comment

Dan denk ik inderdaad dat je met de RMP-3 het beste af bent. Eventueel zou je nog de RMP 2.5 kunnen overwegen, dat is een soort 'light' versie van de RMP-3, maar biedt toch aardig wat functies.

Heb je al een goede mixer? Want eventueel zou je nog een console zoals de Pioneer XDJ-R1 kunnen overwegen. Die past nog redelijk binnen budget en is een alles-in-1 apparaat waar je van alles mee kunt. Voordeel hiervan is dat je eventueel nog een iPad zou kunnen aansluiten, die je kunt gebruiken als muziekbibliotheek (en wat browsen in je muziekdatabase ook makkelijker maakt).

Comment

Oke bedankt alvast.
                  Wat is zoal het verschil tussen de 2,5 en de 3?
                  Ik heb al een volledige set met clubmixer, versterker, 2topkasten, subwoofer,... Enkel mijn cd-spelers zijn aan vervanging toe.

Originally posted by Rick View Post
                  Dan denk ik inderdaad dat je met de RMP-3 het beste af bent. Eventueel zou je nog de RMP 2.5 kunnen overwegen, dat is een soort 'light' versie van de RMP-3, maar biedt toch aardig wat functies.

Heb je al een goede mixer? Want eventueel zou je nog een console zoals de Pioneer XDJ-R1 kunnen overwegen. Die past nog redelijk binnen budget en is een alles-in-1 apparaat waar je van alles mee kunt. Voordeel hiervan is dat je eventueel nog een iPad zou kunnen aansluiten, die je kunt gebruiken als muziekbibliotheek (en wat browsen in je muziekdatabase ook makkelijker maakt).

Comment

De 2.5 heeft geen effecten aan boord (maar op veel DJ-mixers zitten die wel, dus kan je alsnog met effecten werken). Of het voor jou het prijsverschil waard is, mag je zelf bepalen. ;) Het is maar een optie.

Comment

Ik zou de American Audio Radius 3000 ook overwegen! ik heb alle 3 de spelers die jij noemt + de American Audio's kunnen testen. Uiteindelijk heb ik voor de American Audio's gekozen! Deze bevallen erg goed! snelle responsive, erg fijne knoppen en ga zo maar door! Van de numarks heb ik meerde malen doorzakkende knoppen gezien! die raad ik dus af! Ook vind ik het erg fijn dat je de spelers door kan linken (1 usb/hdd nodig), dit hebben de Reloops overig ook! Het binnenwerk van deze spelers is overigens allemaal hetzelfde (is mij verteld).
                      Last edited by iCasperN; Sunday-25-08-2013, 14:56.

Comment

ik zou voor deze gaan https://www.bax-shop.nl/table-top-cd...t-details.html

heeft een betere kwaliteit dan al die andere spelers en heeft ook een heleboell funkties. ook fijn is dat je hier een toetsenbord op kan aansluiten zodat je snel muziek kan opzoeken vanaf je usb stick

Comment

Ik heb al enkele maanden geleden besloten :)

Comment

welke zijn het dan geworden

Comment

Degene die er als beste uit kwamen voor mij, ben ze allemaal gaan testen. Numark NDX900 top-spelers!

Comment

Working...
                              X