Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakers aanschaffen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speakers aanschaffen.

Hallo.

Ik ben een beginnend dj, voor nu vooral thuis.
    Ik wil graag op kleine feestjes draaien (Max 50 man) dus ik zoek 2 goede speakers die dit aankunnen maar die ook thuis op mijn kamer goed geluid geven.
    Zelf heb ik nog weinig verstand van speakers dus daarom deze vraag aan jullie.
    Het liefst onder de 250 euro per speaker.

Alvast bedankt

Met een setup zoals deze kom je dan al een heel eind en heb je zelfs een aparte subwoofer voor een goede weergave van je lage tonen.

Mocht je nu al weten dat je in de toekomst wilt gaan uitbreiden, dan zou ik persoonlijk starten met een tweetal stevige fullrange luidsprekers waar je in een later stadium stevige subwoofers onder zet.

Comment

Beste Rick.

Bedankt voor je andwoordt! Welke Fullrange luidsprekers raad jij aan? Ik was zelf aan het kijken bij de KRK dj&studio speakers, is dit niet wat?

Alvast bedankt

Comment

Als je ook feestjes wilt geven moet je geen monitors kopen maar PA luidsprekers.

Comment

KRK speakers worden ook vaak in DJ-booths gebruikt, maar dan wel de DJ-booths die in de huiskamer, slaapkamer of hobbykamer staan. ;) PA-luidsprekers heb je nodig voor feestjes, aangezien die een stuk verder hun geluid kunnen projecteren en daarnaast gebouwd zijn om vervoerd te kunnen worden.

Comment

Oke top. En deze geven mij ook goed geluid in mijn slaapkamer?
            Welke PA speakers raad je me aan?

Comment

Die KRK speakers worden ook vaak in de slaapkamer gebruikt. Sterker nog, in kleinere ruimtes presteren ze juist wat beter, omdat ze niet gemaakt zijn om ver te dragen qua geluidsdruk.

In mijn 1e reactie had ik al luidsprekers aangeraden, maar heb er ook bij gezegd dat het afhankelijk is van je toekomstplannen.

Comment

Top bedankt Rick! Zelf zit ik ook naar deze te kijken http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...t-details.html zien er ook erg goed uit + goede revieuws. Alleen geven deze ook goed geluid in een kleinere kamer?

Comment

Ze zijn wel erg fors om te gebruiken in een kleine ruimte. Maar als je er plaats voor hebt, moet dat zeker lukken.

Comment

Working...
                  X