Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dap clubmate 15 top add ons?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dap clubmate 15 top add ons?

Beste,

Ik heb samen met een goede vriend een leuk beginnend drive in showtje. Zijn geluid bestaat op dit moment uit een Dap clubmate 15 set. Omdat wij te kort komen in de mid/hoge tonen ben ik op zoek naar 2 actieve toppen die ik bij dit setje kan zetten. De sub is krachtig genoeg, maar in een tent moeten wij al (te) snel vol open draaien omdat de 8 inch topjes te weinig bereik hebben.

We willen ons bereik van 50 tot 150 á 200 man vergroten. Ik ben bereid 500 euro neer te tellen voor een 2e hands setje. Dit is niet veel, maar moet voldoende zijn voor 2 actieve toppen toch? Zo niet, hoor ik graag van jullie waarom. Dan kan ik mijn prijs misschien nog bijschaven.

Mijn primaire vraag is of ik bij het merk Dap moet blijven vanwege zijn set.

Ik hoor graag jullie deskundige advies en mening. Vragen staan vrij!

Met 2 actieve toppen erbij ga jij nog geen 15 man halen.
    Dan kom je gewoon sub te weinig.
    Koop voor het geld nog een tweede clubmate 15 en dan is 100 wel haalbaar maar ook het max.

Comment

Ik denk dat het dan verstandiger is om door te groeien naar een grotere setup. De Clubmate serie is inderdaad erg leuk als instapset, maar je wordt beperkt in doorgroeimogelijkheden.

Persoonlijk zou ik kijken wat er zoal in de buurt verhuurd wordt en op basis daarvan een set leuke fullrange speakers aanschaffen. Mocht je dan grotere feesten hebben, dan kun je makkelijk subwoofers bijhuren en eventueel in de toekomst zelf aanschaffen.

Comment

Working...
      X