Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mobiele speakers voetbalkleedkamer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mobiele speakers voetbalkleedkamer

Beste kenners,

Ik ben op zoek naar mobiele speakers die we kunnen gebruiken in voetbalkleedkamers voor om en nabij wedstrijden. Het geluid moet alles kunnen overstemmen en er moet een redelijke bass in zitten. Wat adviseren jullie mij?

Alvast dank!

En wat mag dat grapje kosten?

Je kunt natuurlijk een DB-Technologies DVX D12 neerzetten, in de kleedkamer.

Comment

Zat zelf de denken aan rond de 150 euro als dat mogelijk is.

Comment

Hier, een speakertje: Berhinger B210D (klik klink)

Binnen je budget: Ja
        Alles overstemmend: Zeker Niet
        Goede bass: Zeker Niet.

Zet een 0 achter je budget en het komt al meer in de buurt, of je moet je wensen wat bijstellen.

Comment

Ik denk dat onze definities qua alles overstemmend wat anders zijn. Hiermee bedoel ik redelijk volume waarbij het andere geluid in de kleedkamer redelijk overstemd maar niet dat je dat ding moet uitzetten als je wat tegen elkaar wilt zeggen. We moeten een aardig feestje kunnen bouwen na een gewonnen wedstrijd. De bass moet te horen zijn maar hoeft geen top kwaliteit te zijn. We hebben waarschijnlijk niet overal stroom dus mobiele speakers zijn nodig.

Comment

Wat heeft iedereen toch met 'meer bass'?! :mad:

Voor 150 euro ga je niet vinden wat je zoekt. Punt.

Comment

Like! (als dat zou kunnen)

Een mobiele speaker. Alles wat verplaatsbaar is, is mobiel.
              Je komt nu dus met dat je geen stroom hebt en dus een speaker met ingebouwde accu nodig hebt.

Wat tim al zegt: wat jij zoekt kan niet, binnen die prijsklasse.
              Het wordt dus of de berhinger zonder accu (maar daar kom je echt niet boven een paar luidruchtige sporters mee uit, en bass kan je al helemaal vergeten)
              Of meer budget.

OF: je gaat het gewoon per keer inhuren.

Comment

Ik zou kiezen voor een ION Tailgater Bluetooth.

Beste value for money in deze prijsklasse en daar komt echt een bak geluid uit wat je in eerste instantie niet zou verwachten. Gaat ongeveer 12 uur mee op de interne accu, op een vrij fors volume.

Verwacht geen beukende en stampende speaker, maar wel een speaker waar voor het geld prima geluid uit komt en nog best wel wat laag. Subwooferklanken uit een accu, dat is vrijwel onmogelijk omdat lage tonen veel energie vreten.

Comment

Working...
                X