Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakers voor binnenshuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan heb je helaas geen gebalanceerde output, ik zou dan een Procab CAB800 pakken en aan één zijde de uiteindjes uit elkaar halen (zit een plastic koppelstukje aan, kun je er met een scherp mesje van tussen peuteren).

Dat is verreweg de goedkoopste oplossing.

Comment

Dus je hebt 1 kabel nodig voor 2 monitoren?
      Dan dus de tulp in me mixer en dan die andere in de monitoren.
      Maar er bestaan toch ook tulp naar jack 6.35 mm

Comment

Klopt, maar op het type plug na maakt het voor je signaal niets uit (want je mixer heeft geen gebalanceerde output).

Het is inderdaad 1 kabel voor 2 monitoren, maar in die kabel zit dus een connector voor links + een connector voor rechts verwerkt zodat je stereo speelt.

Comment

Oke super!
          Thanks voor de info

Comment

Ik zag vandaag op twitter dat er een actie gold dat je 25 euro bespaart bij een bestelling van min. 250 euro.
            Dit vond ik een mooie gelegenheid om de Pioneers te kopen, maar nu zit ik nog met één ding, zal ik de 5 of toch de 6 inch nemen.
            Aangezien het alleen voor op mijn kamer is twijfel ik of de 6 inch niet wat te overdreven is. (mijn kamer is 4 bij 5 meter)

Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is om bijvoorbeeld je ipod/smartphone aan te kunnen sluiten op deze monitoren met bijv. een tulp naar 3.5 mm jack.

Comment

Uit 5 inch woofers komt niet zo heel veel laag, dus dan zou ik de 6 inch verkiezen. (Ook onder de 6 inch kun je optioneel nog een subwoofer zetten).

Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is om bijvoorbeeld je ipod/smartphone aan te kunnen sluiten op deze monitoren met bijv. een tulp naar 3.5 mm jack.
              Dan zou ik een apart lijntje leggen naar Input 1 van je DJ-mixer. Dan heb je nog wat controle over het geluid ook. (En dan hoef je geen kabels uit elkaar te trekken omdat je monitoren ver van elkaar vandaan staan).

Comment

Dus als ik het goed begrijp sluit je dan je ipod/mobiel aan waar normaal een cd speler aan zit.
                Maar het is dus wel mogelijk om je ipod of telefoon aan te sluiten zonder een mixer er tussen?
                Last edited by Xardy; Monday-23-09-2013, 15:34.

Comment

Het kan wel, maar dan moet je een hele lange RCA - 3.5mm jack kabel hebben, waarbij je de RCA uiteinden uit elkaar zult moeten trekken omdat je speakers meestal verder uit elkaar staan.
                  We hebben bijvoorbeeld een Kanex Airblue in het assortiment, die je in je DJ-mixer zou kunnen steken. Dan kun je gewoon draadloos audio streamen naar je mixer. HQ Universele USB lader er bij en je kunt gewoon draadloos audio streamen vanaf je smartphone, naar de interface, die op de mixer aangesloten is. Die stuurt het audiosignaal vervolgens naar je Pioneers. :)

Comment

Ik heb me pioneers binnen gekregen en ben er erg tevreden over, ik vind het design erg mooi, ook al is het wel een beetje van de krk's af gekeken.
                    Het geluid is erg goed, dus ze zijn zeker hun geld waard.
                    Het detail wat ik nog het mooiste vind is het led lampje wat op een halve maan lijkt.
                    Kortom ik ben erg blij met me keuze, nog bedankt voor de hulp op het forum. (:

Comment

Mooi dat ze bevallen!

Comment

Working...
                      X